9/02/2016

ושושן צהלה ושמחה

תושבי פרס קבלו בשמחה וצהלות קרב, את שידורי הטלוויזיה ואת מאמרי העיתונים, שרמזו כי האקרים פרסים השתלטו על טיל הפאלקון 9 וגרמו לפיצוץ שהשמיד את לווין העל עמוס 6. התקשורת הפרסית הזכירה לציבור כי גם הלווין עמוס 5 חובל ע"י מחלקת הסייבר של פרס.
  כעת יושבים כמה יהודים יקרים בניו יורק ובת"א ומטכסים עיצה כיצד ממשיכים הלאה. כרגע ברור לכולם, כי לוחמי הסייבר הפרסים, מסוגלים לחבל בכל שיגור של לווין גיבוי שיבנה בתוך שלושה חודשים במקום הלווין עמוס 6.

  הקונצרן הסיני שאמור לרכוש את חברת חלל תקשורת כנראה לא ירתע ובסופו של יום ירכוש את החברה. במידה וכן, השיגור של עמוס 6* יתבצע הפעם מן הסתם מטריטוריה סינית. כמובן שעם העברת הבעלות, לפרסים לא יהיה מניע לחבל בהמשך הפרוייקט.

  אין ספק שאצלנו 'נרדמו בשמירה', אם לאחר החבלה בלווין עמוס 5 המשכנו בחשיפת הפרוייקט של הלווין עמוס 6.
למרות שלכאורה הלווינים נחשבים אזרחיים, הרי ברור לכולם כי הם משמשים כנשק אסטרטגי ליום פקודה. מדינת ישראל אינה יכולה להרשות לעצמה להשען על לווינים זרים.
  את ההפסד הכספי בעין תכסינה חברות הביטוח, אך ההפסדים הסמויים, הינם הרבה יותר מעבר לכסף ומניות והמבין יבין. בכל פעם שאצל הפרסים פוצצה צנטריפוגה או חוסל מדען גרעין אצלנו השתן עלה לגובה ששה רגל, כעת הגיע הזמן שחטיבת הסייבר שלנו תשנה פוזיציה ותגלה יוזמה כיצד מטפלים בהאקרים העוינים.

הוצאה שנייה 13/9/16 - שיגור הלוויין אופק 11; חשש מתקלה במערכותיו 
ציטוט: לאחר שיגור לווין התצפית הוא נכנס למסלולו, אך בעת חליפתו באזור ישראל, אז נוצר הקשר עמו ונבדקו המערכות, התגלו מספר התראות שיכולות לסמן בעיות בלווין. עופר דורון, מנהל מפעל חלל בתעשייה האווירית, הוסיף כי "יש כמה דברים שלא נראים שגרתיים, אך התהליך של פענוח מצבו של הלויין מתמשך". המשך

שליחנו בפרס מדווח כי קולונל שמועתי, זוקף את כישלון אופק 11 ליכולתם של לוחמי הסייבר הפרסים שהגישו את הלווין אופק 11 כקורבן לאללה לרגל חג הקורבן. כרגע מתרחשת מלחמת סייבר על תיקון מערכות הלווין, בין איתי וחבריו כנגד אחמד וחבריו.
אני קורא למערכת הביטחון לעשות בדיקה מקיפה ע"מ לגלות את החפרפרת, שמסייעת לפרסים לכסח לנו את הצורה.

הוצאה שלישית 15/9/16 - הפרסים דוחים את השמועות של פגיעה בפרס.
למרות הציוצים ממקור פלסטינאי, שהאקרים מוסלמים פגעו בקוצב הלב שהושתל לפני ששה חודשים בגופו של פרס. גנרל עומר דובר משמרות המהפכה אמר למאזיניו כי המשטר הפרסי, מכבד את כל מנהיגי העולם וכפוף לאמנת לונדון שאין לפגוע במנהיגים ובבני משפחותיהם, גם לאחר פרישתם מהפוליטיקה.

*פוסט זה הינו פרי הדימיון, אך אין לי ספק כי הפגיעות בעמוס 5 , בעמוס 6 ובאופק 11 אינם ארועים סטטיסטים, או מזל ביש.

אין תגובות: