12/29/2017

כל שתבקש לו יהי שנת 2018

   כמדי שנה הנהלת הקפה הטילה עלי משימה להביא לידיעת הקוראים מה מאחלים לעצמם אזרחי ישראל לשנה הבאה 2018. 
הגשש החיוור לו יהי

  התלבטתי במי להתחיל ביאיר לפיד או במשה כחלון. לכן זמנתי את שניהם לקפה וכך תוך ניגוב שאריות אבקת הסוכר מזווית פיהם. אמרו השניים כאיש אחד "לגרוף 23 מנדטים בבחירות שתתקיימנה במאי". "מי יבחר בכם?" שאלתי "הבטחתם דירות בחצי חינם ונכשלתם".

משה כחלון:"צוות הפרסומאים שלי יפזר שלטים בכל תחנות האוטובוסים ועל כל דוכני מפעל הפיס. בבחירות הקודמות הצביעו עבורי העשירים, בבחירות הבאות יצביעו עבורי העניים וגם הערבים"

יאיר לפיד:"כל הבוחרות הפעם יצביעו עבורי, אני נראה כמו כוכב קולנוע מזדקן".

  בפגישה הבאה ראיינתי את פאינה קירשנבאום, את אריה דרעי, את חביתן, כמה ראשי ערים ועוד חבורת חתולי צמרת שהכניסו את כפותיהם לשמנת. הזמנתי את כולם לכוס תה פושר וביציות עין קרות ולאחר שקינחו בלחמניה מרוחה בריבת תות שאלתי "מה תבקשו לשנת 2018".

מקהלת חתולי הצמרת: "אנו סומכים על חוקרי להב 804 (צ"ל 433) שיפתחו את השנה בגילויים חדשים, כמה יותר פרשיות שחיתות הרי זה משובח". כולם הראו לי את כפותיהם הנקיות ושכנעו אותי שזה לא מענינו של הציבור לדעת מי ליקק את השמנת.


את האופוזיציונר הכי מוכר במדינת ישראל מר יצחק הרצוג ראיינתי בשיחה טלפונית. "מה המשאלה שלך לשנת 2018" הרצוג ג'וניור השיב "להתמנות לנשיא המדינה". אבל מר ריבלין יכהן בתפקיד עד שנת 2021, "אז אולי אציע לו הצעה שלא יוכל לסרב לה" השיב לי הרצוג. כאן נדלקתי על הרעיון וברשותכם אחלוק אותו עמכם.

הרצוג:"אציע לו לרוץ לראשות ממשלת ישראל בראש הליכוד". "אבל בליכוד וברחוב אוהבים את מר נתניהו ואין צ'אנס שהוא יפרוש או ידיח את עצמו".


לבסוף ראיינתי את מארגן ההפגנות נגד השחיתות מר אלדד יניב ושאלתי מה הוא מבקש לעצמו לשנת 2018 "אני אוהב לראות את עצמי בטלוויזיה, אז די לי אם ימשיכו להזמין אותי לאולפנים פעמיים שלוש בשבוע"
סקופ - השר לביטחון פנים ידרוש ממשטרת ישראל לפתוח בחקירת "החמוצים". משטרת ישראל תבדוק ב 2018 כמה פעמים נסעו משתתפי ההפגנות הסמולנים לחו"ל בשנתיים האחרונות.


כמובן שאתם סקרנים לדעת מה אני מאחל לעצמי לשנת 2018


My wish for this year is
a big fat bank account
                                                       and a slim figure.
      Please write it in your lists.
Please don't mix these two up           
  like you did last year !!!!


נ.ב פעם לפני כעשר שנים שאלתי את ברונקה (גיסתה של חמותי) מה היא מבקשת לשנת 2008
ברונקה:"הלוואי שיורק (יורם) בנה של זושה אחותי, יכשל בבחינת לשכת עורכי הדין".

אין תגובות: