8/19/2017

גם כך משחדים

לכל אחד מאיתנו יש מחיר, אפשר לקנות אתכם בשְמִיר (מריחה) או בפָּאַץ' (סטירה). דודי נאג'י סיפר לי בדיחה עירקית עם זקן. הוא הראה לי את כף ידו עם האגודל והאצבע המורה בתצורת אקדח פעם האקדח מופנה כלפי מעלה ופעם קדימה (תתרגלו זאת אח"כ). ולימד אותי את האקסיומה הבאה שידועה לכל ברחבי המזרח התיכון. "אצל הגבוהים זה קצר - לנמוכים יש גדול"
מצאתי ברשת את תמונותיה של מנהיגת גרמניה אנג'לה מרקל שכנראה מכירה גם כן את הבדיחה העירקית.
''
אנג'לה מסבירה לדייוויד קמרון רה"מ האנגלי את שני מצבי ה"אקדח".
''
הבנת את זה ברוך (דייוויד)?
וגם בשיחת נשים שקיימה עם הילארי היא הסבירה לה זאת ברחל בתך הקטנה.
''

להילארי לקח הרבה זמן עד שנפל לה האסימון. היא נזכרה בסכסופון של ביל ופרצה בצחוק פרוע.
''
לו אני יועץ התקשורת של הילארי הייתי גורם לה לספר את הבדיחה העירקית בעימות הטלוויזיוני שלה מול דונאלד טראמפ......על בטוח היתה נבחרת כנשיאת ארה"ב!!!

   ביום שישי אחד לפני שנות דור, סיימנו אימון חורף, בצאלים. הריטואל היה כדלהלן: מזדכים על הציוד באפסנאות ובנשקיה, מזדכים על כלי הרכב שיחת סיכום והיידה הביתה. החלק הקשה ביותר בתהליך השחרור היה להפטר מהרכבים. כמדי שנה קצין הרכב ואנשיו היו מתעללים בנו. כלי הרכב שלנו היו וותיקים בצה"ל ואנו העבדנו אותם קשה מדי. בוחני הרכבים היו רושמים דף תקלות והנהגים יחד עם החיילים והקצינים התרוצצו בכדי להשביע את רצון הבוחנים. תמיד בדקה התשעים הבוחנים "גילו" עוד משהו. "תחליף פה חוליות, הרכב מלוכלך תרחץ שוב פעם, תחליף נורות, תחתום על טופס אובדן ועוד".
   הפעם הזו אני הייתי האחראי על סגירת הזדכות הרכבים. השעה כבר כמעט 12 והחיילים עדיין מתעסקים עם הרכבים. נגשתי לקצין הרכב רס"ר גוץ וניסיתי לסגור עמו את נושא ההחזרה. שום כלום, הגבר כנראה נשאר קצין תורן בשבת והחליט ל"פרפר" אותנו. אז הראיתי לו את ידי בתצורת האקדח בשני המצבים והדגשתי את העובדה שלקצרים חייב להיות ארוך.
  גוצי וכל חבורת מלחכי הפנכה שמסביבו חייכו חיוך רב משמעות וכך סגרתי עם גוצי ששני חיילים מהגדוד, יגיעו ביום ראשון ויסגרו את כל התקלות לשביעות רצונם של בוחני הכלים. מאז מדי שנה כשהיינו נפגשים בבסיס הוא היה מחייך אלי ומראה לי את ידו בתצורת אקדח.
 Bless them All - The Long and Short and the Tall
הארוך השמן והגוץ - להקת גייסות השריון

בדיחה עירקית: "למה לכורדים יש מצח גבוה ושטוח הא?"
שואלים כורדי: "למה לעירקים יש "זנב" ארוך?"
כורדי:"אנא עארף?!"
מסבירים לו בגלל שהעירקים, יושבים כל היום ומפצחים גרעינים ומסלקים את הקליפות שצונחות להם על 'החנות'.
הכורדי חובט בכף ידו על המצח ואומר:"אוף איך לא חשבתי על זה!"

בדיחה פולנית
הסטנדאפיסט דז'יגאן הופיע ערב אחת בפני הקהל כשמטרוניתה שישבה בשורה הראשונה העירה לו ביידיש.
"'החנות' שלך פתוחה."
דז'יגאן:"גבירתי יש לך טעות, זו אינה 'חנות' זוהי מעדניה" 

בסרטון דלהלן הסטנדאפיסט היידי שמעון דז'יגאן, משחק בדמויות שונות ומארח חברים - תרגום לעברית.

 

אין תגובות: