1/29/2016

ביבי הקוסם

   היום בצהרי יום, החלה בריזה לנשוב בדירתי ממסך הטלוויזיה בעת שידור מהדורת מבזק חדשות יומי. הצצתי במסך ומיד קלטתי מיהו הגורם לתנועת האויר בדירתי. רה"מ בנימין מהלך במהירות לאורך המסך בדרכו מהכא להתם ואחריו נשרכים כמה מלחכי פנכה ואנשי שושו. נגשתי להכין לעצמי כוס אייס קפה והנה פלאי פלאים ככה סתם הכפית שהנחתיה לרגע על המשטח התגברה על חוקי הפיסיקה והחלה להסתובב, ככה סתם. מהרתי לכוונן את מצלמת הסלולרי שלי ותקתקתי כמה שניות. אל תחשבו שהכפית הפסיקה להסתובב, בטוחני שגם במהדורת החדשות בערב היא המשיכה להסתובב. פשוט עשיתי לכפית יום כייף ולא מהרתי להכניסה למדיח. אני מרשה לכם לבצע את הניסוי הזה בביתכם ותקראו לילדים שילמדו שיעור מעבדה בפיסיקה תיכונית. 
תאמרו לי מדוע מדינת ישראל צריכה להתעסק בהפקת גז ממרכז כדור הארץ בלב הים התיכון. תנו לנתניהו להופיע על המרקע בביתכם (לא ניסיתי אותו בשידור מוקלט)והוא יאוורר לכם את הבית חינם, מי צריך מזגן מרכזי כשנתניהו עושה רוח מירושולים לת"א. פרט לקרור הדירה, ניתן לחבר את הכפית למחוללי מתח שיספקו לכם חשמל חינמי כמו הייתם משתייכים לאליטת עובדי חברת החשמל דור א'.

*מענין לענין באותו ענין - זוכרים את הליכודניק שבזכותו בגין עלה לשלטון? הוא הבטיח להאיר את רמת גן בגרוש וחצי ליום וחצי, הנורה שתאיר את כל רמת גן מאז עברו שנות דור. אבל ככה זה אצל ראשי הליכוד הם חולמים בגדול אבל מחזיקים את ידיהם עמוק בכיסים.


אין תגובות: