6/20/2015

מסניפי הביזל

מי מכם צופה בסדרה כתום זה השחור החדש זוהי סדרת טלויזיה מעולה, שמתרחשת בין חומות כלא נשים בארה"ב. המיוחד בסידרה זו שכל אחת מהדמויות הינה בעצם כוכבת ראשית בחלק מהסצנות. התסריטאית והבמאית העניקו כאן הזדמנות לכמה עשרות נשים להופיע בסדרה ולספר את סיפורן.
  האסירות פייפר ואלכס - סיפור אהבה שנאה. מקור












  אני צופה כעת בעונה השלישית שנחתה אצלנו ממש לפני שבוע. אוקצור בעונה זו בית הכלא הפדרלי עבר הפרטה ותאגיד תאב בצע רכש אותו וסוחט את הסנטים והדולרים מהכלא ע"ח הסוהרים והאסירות. האסירות מצידן ממשיכות לקמבן כמיטב יכולתם. האסירות שמועסקות במטבח ובניקיון משתכרות 10 סנט לשעה ושמחות בחלקן, יתכן בגלל שהסקס הוא חינמי. כאשר הנהלת התאגיד מקימה בכלא מתפרה ומבטיחה שכר של דולר לשעה אין ספק שהמאושרות שזכו לעבוד במתפרה מעמדן הכלכלי השתפר. האסירה פייפר שהינה הדמות המרכזית, כמובן הפכה לתופרת ומעצבת ומצליחה לרמות את התאגיד ולגנוב מדי יום זוג תחתונים. ואז מגיעה ההברקה למכור לגברים פטישיטסים, זוגות תחתוני נשים משומשים המכילים עקבות ריח והפרשות (ביזל). השווק יעשה באמצעות אתר אינטרנט וההברחה מהכלא ע"י סוהר משת"פ, אך אלו הם פרטים שולים.
  הסתקרנתי וגוגלתי, אין ספק שהמציאות מאפשרת לתסריטאים למצוא חומרים מרתקים, צריך רק לנבור פה ושם ואין סוף למעשים הביזארים שהאנושות מבצעת. לדעתי זוהי אקסיומת ביצה תרנגולת, כלומר איננו יודעים האם היוצרים מקימים בדמיונם הפרוע או שמא אומר החולני, צרכים שהצופים מיישמים. או שמא היוצרים כורים אוזן לרחשי ההמון וכותבים על כך.
  ככה סתם קראתי על תגובות של קוראות וקוראים לשאלה מה דעתן של הנשים על הגברים שמריחים ומלקקים להם את הלבנים. הבאתי בזאת באופן אקראי את אחת המגיבות, או שמא זוהי הבלוגרית שענתה בשם הקוראת. קישור
I do enjoy that my husband likes to smell my panties its something that turns me on and sometimes I think about it at work and make my panties extra dirty for him to enjoy. I like to squirm in my chair and rub myself into the panties making sure my scents are covering them nicely, some days I even will push them up between my lips while using the bathroom. I love watching how excited he gets when putting them up to his nose, its not often that he smells them alone as I usually wander in and catch him and help him by wrapping another pair around him and make him explode into them. I love how he enjoys my scent so much that it does not make him last very long.

כמובן שישנן גם נשים שמסניפות את ריחם של גברים. ממה ממי הפטישיסטים לומדים את כל ההרגלים המוזרים הללו? מחברים, מהסופרים או שמא זהו חלק מהגנום האנושי.

אין תגובות: