6/17/2015

דרושים אנאליסטים עם ניסיון

  מדי שנה, באמצע עונת המלפפונים בקיץ ובתחילת עונת הגזרים בחורף. אנו נתונים לשיטפון של כתבות בנושא סחר נשים וזנות. כמובן שהח"כיות הלוחמניות מקבלות אז חשיפה תקשורתית ובתקשורת מראיינים כמה מקצועניות שמעידות על עצמן, שבחרו בעיסוק מרצונן החופשי ואינן זקוקות להגנת החוק. מעניין מדוע הח"כיות שעוסקות בנושא הזנות, ממשיכות להלחם בזנות, במקום למסד את הזנות ולגבות מהעוסקות והמעסיקים מיסים בהתאם לחוק.

   ח"כ זהבה גלאון הגישה לפני כשנה, הצעת חוק להפללת גברים שיתפשו על חם, עם יצאנית. כמובן שכל מטרתה של הצעת החוק הינה לשרש את הזנות מרחובותינו ולהסתירה מעיני קהל הפוריטנים. הח"כית הנכבדה שדואגת תדיר לבנות ישראל, שכידוע מנוצלות ע"י סרסוריהן ובועליהן כמובן שאיננה תמימה. היא מודעת היטב לעובדה שזהו עוד חוק שאינו ניתן לאכיפה, אך יקנה לה נקודות, בקרב אוכלוסיית הנשים. שחוששות שבעליהן יעדיפו צעירות נאות המשיבות לבעליהן את נעוריהם שאבדו. המקצועניות יודעות להעניק לגבר טיפול מענג, שנשותיהן אינן רוצות או מסוגלות לספק. בנוסף הטיפול המקצועי שאם נעשה ע"י מקצוענית שעברה הכשרה נכונה, עשוי למנוע מבעליהן לחלות בסרטן הערמונית  כמובן שסדרת הטיפולים הינם ע"ח כספי הירושה שלהן.

   איני יודע היכן מונחת כרגע הצעת החוק, האם עברה במליאה ואם כן מי ואיך יצליחו לאכוף את החוק. סביר להניח שבבוא העת משטרת ישראל תערוך מבצעים תקופתיים של אכיפת "חוק הפללת גברים שקונים מין". יחידות המוסר של משטרת ישראל, תעזרנה בזונות אשר ישטנקרו על חלק מלקוחותיהם שלא העניקו להן טיפ שמן. יתכן שהמשטרה תשכור כמה זונות, שיפתו גברים ובבוא הרגע המתאים, הן תאותתנה לשוטרים לפרוץ פנימה ולתפוש את הגברים מכסים את "העינינים". או אז המשטרה תפעיל את שוטריה בחקירה מאומצת שבסופה הגברים החרמנים ישפטו, פניהם יולבנו ברבים ומפכ"ל המשטרה יוכל לשפר את הסטטיסטיקה של המלחמה בפשיעה.

   ניתוח ארוע - דמיינו לעצמכם ארבעה לקוחות אקראיים שנתפשו השבוע במבצע "כאב ביצים":
ר' פרקליט צמרת שפרצופו מככב מדי פעם בערוצי החדשות, נ' תלמיד ישיבה שרבו ציווה עליו לנקז את הרעל הלבן, א' ח"כ שאשתו פולנייה ("נותנת" לו רק פעמיים בשנה) והאזרח בוזגלו. מי מהם ישב בכלא?.

   מדי שנה בקיץ בעונת המלפפונים, חוזר הריטואל של מצעד הגאווה. במקרה השנה בסמיכות, ראיתי סרטון פרסומת של כנופיות דאעש שחטיבת המוסר שלה עובדת פול טיים עפ"י הספר (הקוראן). לגנבים הם כורתים ידיים, לאנסים הם כורתים את הדולם ולהומואים הם מעניקים באנג'י בלי כבל השרדות. הו הפיראטים המוסלמים הבריחו את כל ההומואים חזרה לארונות. כאשר הקרקס  של דאעש יגיע ויתחיל לפעול ביו"ש, יש מצב שתפסק האספקה הטרייה של אנאליסטים* פלסטינאים  שמגיעים מדי יום לעבודתם בישראל.
   מדי יום מגיעים עפ"י הערכת השב"כ כ 700 אנאליסטים חלקם קטינים למקומות המפגש בת"א, חיפה ונתניה משם הם עושים את דרכם לדירות מסתור ומועדוני גברים בכדי לספק את הביקוש הרב לשירותיהם.
נראה לי כי רק מפאת כבודם של החרדים אף ח"כ ואף ח"כית אינם עושים גלים מתופעת האנאליסטים שאפילו ח"כ זהבה גלאון אינה רואה בכך בעיית סחר בבני אדם ולא כל שכן תופעת זנות.
כעת שוו בנפשכם מה יקרה אם וכאשר האנאליסטים הערביים יחששו לבריאותם ויעברו הסבה מקצועית. הביקוש לשירותי האנאליסטים יביא להתייקרות שירותיהם ובמקביל יקומו יזמים יתחילו לייבא אנאליסטים מתאילנד וסמואה. יזמים אחרים יישכנעו מועמדים מקרב ילדי ישראל ביחוד מקרב שכבות המצוקה ויבטיחו להם עתיד ורוד במקצוע העתיד.
לדעתי הפרסומות הסמויות בשידורי הטלוויזיה עושות מן הסתם, עבודה מצוינת בנושא ההומואים שיצאו מהארון והפכו למצליחנים וסלבס. אין ספק שפרסומת סמויה מסוג זה תעזור בשכנוע עוד ועוד מילדי ישראל להפוך לאנאליסטים* לתועלת הקהילה וחלקם יצעד במצעד הגאווה הבא בירושולים הבנויה.

*מחידושי הלשונאי אביזוהר - "אנאליסט" זונה ממין זכר המעניק שירותי מין לגברים.

אין תגובות: