1/26/2018

חוכמת הקופירייטר

  ברשומה זו רכזתי וערכתי את הפתגמים ואמרות השפר של קופירייטרים עלומים, שאף אני נמנה עליהם עם כמה מסרים וממים שיצרתי. כיוון שאת הרשומה הכנתי לקראת יום העצמאות ה 70 של מדינת ישראל אשתדל לרכז כאן 70 אמרות שפר או/ו ממים Meme ידועים וידועים פחות.

70 שנה למדינה דרך פריטי המקור של הספרייה הלאומית.

                                      אפילוג - קטעים של בן גוריון
 
אתחיל עם אחת מחוכמות החיים של קנייה ומכירה. כידוע ישנם שני סוגי טיפוסים, אלו שלעולם קונים מציאות. ולעומתם הרברבנים שיספרו לכם שהקניות שלהם הינן יקרות ויוקרתיות. הנשים בד"כ עושות שופינג ומוכרות לבעליהן ספורים על "מציאות" והנחות. כמובן שבאותה נשימה מן הראוי להכיר את הרברבנים שחיים ברמת חיים גבוהה מעבר ליכולתם ומאידך את המתבכיינים או שמא קמצנים שתמיד יתלוננו שהעסקים חלשים.


מדוע בישראל כנראה לעולם לא תתרחשנה הפיכות צבאיות? למרות שאנו נקראים רפובליקת בננות. תנסו לחשוב על כך, אולי מישהו מכם ירשום איזו אימרה בנושא. המחאות שהתרחשו בכל רחבי העולם משתמשות באותו סלוגן "העם דורש צדק חברתי" שהוא ספין ל"תנו גם לנו ביס מהעוגה". "מושחתים - נמאסתם ".
שלישיית הגשש החיוור


ח"כים נכבדים תנסו כמונו לנסוע בתחבורה הציבורית בעמידה של שעה, שעה וחצי. לשמוע את כל הפרגיות מקרקרות בסמארטפונים, שמחירם כמשכורת החודשית שלהם. תנסו להמתין בתורים האינסופים במשרדי קבלת הקהל. תמתינו עם הטלפון השבור לשרות לקוחות, כיוון שאנשי השרות קבלו הנחייה להתיש אתכם במלחמת ההשרדות שבה העסקים רואים בכם מטרד ולא לקוחות. מדוע נבחרי הציבור ובעלי הקשרים זכאים ליחס מועדף?, אדרבה יראו הם לנו דוגמא אישית.
רה"מ לשעבר מר אהוד ברק טבע אימרה: "אל תתנו להם דגים - תנו להם חכות" ואני כדייג חובב בעל ניסיון בכל סוגי הדיג, הנה אחד מחוקי הדיג שהוספתי לספרי ההדרכה לדייגים המתחילים שבכם. (מספיק שתקנו קופסת קרסים מס' 12)











אסיים בתובנות הנדושות, אנו עולם שבע, שרק מעטים נאמר עליהם "בזיעת אפך תאכל לחם" ולכן עלינו להזיע בחדרי הכושר או בשבילי האופנים. "הצרפתים אינם אוכלים - הם סועדים".

לילות לבנים
טל ברודי - אנו במפה

"פרצופו של מר יבין יישאר עקום עוד הרבה זמן." מנחם בגין על כך שיבין עיווה את פניו כאשר דיווח על תוצאות הבחירות לכנסת התשיעית. יבין טען כי עיווה את פניו לנוכח תקלה טכנית שהתרחשה באולפן.

 
בגין בנאום ניצחון מאי 1977


חיים יבין מבשר על מהפך בחירות 1977



יוקר המחיה
אשת ראש ממשלה הבא













זושה הכובסת הפולניה
עד שנת 1960 נעזרנו בשיקסע, אח"כ רכשנו מכונת כביסה צח 3 שהיתה פיתוח ישראלי למכונת הכביסה הפולנית.

This photo of Heritage Center of Dickinson County is courtesy of TripAdvisor

חמוצים

שאלה ממבחני המיצ"ב
זוכרים את אבא גוריו
הוא פשוט שיריונר
זבובים
עשיר בחלבון
הצגת תכלית ניקול קידמן מדגימה אכילת חרקים, וואאוווו!












מגלה טפח ומכסה טפחיים

אין תגובות: