10/11/2017

מה הקשר בין ויינשטיין לאלברשטיין

  השבוע נחשף הביריון (מפיק סרטים) הארווי ויינשטיין (יהודי איך לא) מאוהל קרקס הפרעושים, לאחר שגם אנג'לינה ג'ולי וגווינת' פאלטרו הצטרפו לרשימת הנשים שהאשימו אותו בהטרדה מינית. מקור

''
הארווי ויינשטיין
''
חוה אלברשטיין
  האזינו לבלדה הנפלאה קרקס שכתבה הלחינה ושרה חוה אלברשטיין (אמא פולניה, איך לא) ואני בינתיים אמשיך לכתוב את הפוסט.  

קרקס  https://www.youtube.com/watch?v=bBv60TF5VfM

חוה אלברשטיין
מילים ולחן: חוה אלברשטיין

היי,
זה סיפור שסיפר לי אבא
כשהייתי ילדה קטנה
למה נזכרתי בו היום
אני פשוט לא מבינה
האם הסיפור קרה באמת
גם זה עוד לא ברור
אין לי את מי לשאול כעת,
נשאר רק הסיפור
לעיירה אחת הגיע
קרקס של צוענים
קרקס קטן קרקס צנוע
קרקס של עניים
היו שם עז וחמור ונמר קטן
דוכן עם הגרלות
בולע עשן אישה עם זקן
וקורע שרשראות
ובכיכר העמידו אוהל
סיפרו שיש בו סוד
אנשים חיכו שעות בתור
כולם רצו לראות
אבל הסוד לא התברר
אלא אחרי שנים רבות
באוהל הגדול ישב בריון
בריון מפחיד מאוד
ומי שנכנס לאוהל
חטף סטירה אדירה בפנים
והוא ברח מהר
ולא סיפר דבר לאחרים
"לא יאמינו לי, לא יאזינו לי,"
חשב מי שחטף
"הם לא הזהירו אותי, אז למה לי
להזהיר אותם עכשיו?"
והקרקס ממשיך לנסוע,
והאוהל עוד מסקרן
והבריון ממשיך לפגוע
אבל איש לא מתלונן
יש הצגות בחושך ובאור
והלב נשבר בפנים
לראות בין המחכים בתור
את כל הילדים
ואי אפשר לצעוק להם רגע
אי אפשר לעצור אותם
לא יאזינו לך לא יאמינו לך
הם שומעים רק את עצמם
כן אי אפשר לצעוק להם "זהירות"
אי אפשר לעצור אותם
אף אחד לא לומד מאף אחד
אנשים מלמדים את עצמם
והקרקס ממשיך לנסוע
והאוהל עוד מסקרן
והבריון ממשיך לפגוע
אבל איש לא מתלונן (2)
זה סיפור שסיפר לי אבא
כשהייתי ילדה קטנה
למה נזכרתי בו היום
אני פשוט לא מבינה
האם הסיפור קרה באמת
גם זה עוד לא ברור
אין לי את מי לשאול כעת
נשאר רק הסיפור...


   אימרה ידועה בעולם הקולנוע "הדרך לתהילה עוברת דרך מיטותיהם של המפיקים, הבמאים וכיו"ב."
אז הנאשם התורן הפעם הוא הארווי ויינשטיין. אך מאידך גם השחקנים והשחקניות התקדמו בחיים בזכות התמסרותם המינית. ג'יימס דין ורוק הדסון לדוגמא היו בזמנו אלילי מין, אך שניהם חבו את פרסומם למפיקים שניצלו אותם מינית. מאידך מעולם לא שמענו על גברים שמאשימים גברים או נשים שניצלו אותם מינית, ביחוד לא כאשר עברו "חווית" אונס.

   על צ'רלי צ'פלין שהיה ידוע כרודף שמלות אובססי סופרה האנקדוטה הבאה. צ'רלי צ'פלין היה נוהג לספר לנשים בסביבתו, או במהלך ליהוק הכוכבניות לסרטיו, את הקטע על שלושת העכברים בכלוב.
בכלוב סגור התרוצצו שלושה עכברים, זכר ושתי נקבות. אחת הנקבות עשתה מאמצים להמלט מהכלוב. היא נשכה את חוטי התיל בלי הרף, היא קפצה וניערה את הדלת, אך לשווא. ביום השני היא שאלה את העכברה השנייה, כיצד אפשר להמלט?. העכברה השיבה לה "אנא עראף" ואז פנתה העכברה לעכבר ושאלה אותו. העכבר ענה לה "אם תשכבי עמי, אראה לך". העכברה הסבירה לו שהיא בתולה ואינה רוצה בו. העכבר נענע את זנבו ושפמו וחייך "ההפסד כולו שלך". העכברה המשיכה כל אותו יום בניסיונות להחלץ מהכלוב אך כמובן בלא הצלחה.
ביום השלישי שוב התחננה בפני העכבר "גלה לי איך אוכל לצאת" ושוב היא נדרשה לחלוק עמו את יצועו. בלית ברירה הפעם התמסרה לו. לאחר שניערו את הקש מפרוותם, יצאו שלושת העכברים מהכלוב.
כאן בד"כ הכוכבנית התמימה שאלה את צ'רלי "נו אז איך הם יצאו מהכלוב?"
צ'רלי:"אם תשכבי עמי, אגלה לך את הסוף"
  
לפני שנים נשיאנו מר משה קצב הואשם באונס הנשים שהיו נתונות למרותו. כל העולם ובני דודו ידעו שישנו שר במפלגת הליכוד שהנשים מתמסרות לו עקב הפעלת לחצים מצד עוזריו ושלוחיו. אך אף עיתונאי לא הדפיס מעולם את סיפורו של השר שהפך יום בהיר אחד לנשיא בירושולים. אך סוף גנב לתלייה וכפי שנאמר יש שופטים בירושולים ואדון משה קצב קיבל תא וסרבל לשבע שנים. במקביל בארצו של הדוד סם היה גם כן נשיא שאילץ את הנשים להעניק לו סיפוקים שהילרי חסכה ממנו. כתבתי על ההשוואה בין שני הנשיאים, אך נדהמתי מתגובות הנשים כאן בקפה וכן מחוצה לו. "אבל קלינטון חתיך הורס" עם מבט חולמני שאומר שכל אחת היתה מוכנה לחלוק עמו את הסצינה (כולל פולניות מבוססות).
אז נכון שלקלינטון אמריקה סלחה, אך בהחלט יתכן שאשתו הילרי קלינטון כשלה מול דונלד טראמפ בגלל שלאמריקענרים נמאס מהשטיקים של הקלינטונים. גם דונלד טראמפ הואשם בהפעלת לחצים על הנשים בסביבתו להתמסר לו.

משה קצב נמצא אשם בעבירות מין

Bill Clinton admits to having inappropriate relationship with Monica Lewinsky




אין תגובות: