9/03/2017

רחמנים בני רחמנים

  כל עם ישראל מודע למצוקת הנכים שמבקשים הגדלת קצבת הנכות. בחצי השנה האחרונה הנכים חוסמים כבישים וזועקים על הקצבה המבישה בסך 2343 ש"ח, ועדת זליכה המליצה להגדיל את הקצבה ל 4000 ש"ח. רה"מ הרע, כמנהגו אינו אוהב לבזבז כסף ועל כן הקים ועדה נוספת שאף היא המליצה להעלות את הקצבה ל 4000 ש"ח. אבל רק לנכים קשים!!! וליתר הנכים ל3200 ש"ח. מזה ארבעה חודשים, שר המטמון אדון חלפון מפרסם את עצמו בראש חוצות כמי שמחלק דירות במתנה, אך לחלק את קצבת הנכות הוא אינו מסוגל, בעצם מדוע לא? הרי זה תוקצב בתקציב הדושנתי. גם ח"כ אילן גילאון(נכה קל, מעניין האם זוכה לקצבת נכות מב"ל) ממר"צ מנסה לבחוש ע"י העברת הצעת חוק שקצבת הנכים תהיה בגובה שכר המינימום. אך אחד מאנשי חלפון ח"כ אלי אלאלוף (ראש ועדת הרווחה) קיבל כנראה רמז מחלפון (שקיבל רמז מבובו) לתקוע את הצעת החוק. הבוז לכם מפלגת כולנו ואדון חלפון.
כמובן שגם ח"כ ביטן (המדושן) תרם את חלקו והבטיח שממחר יוגדלו הקצבאות, נו להבטיח לא עולה כסף, אבל הנכים בינתיים, קיבלו א פייג. קישור
''

  אני כועס על רה"מ, שרי ממשלת ישראל, חה"כ שהפכו את ליבם לאבן. מדינת ישראל חייבת לעזור לשכבות החלשות ע"ח השכבות החזקות. כמובן שאין מספיק כסף בכדי להגדיל את הקצבות, ראשית כי מבזבזים אצלנו כספים על ימין ועל שמאל ושנית כי ישנם אצלנו קבוצות לחץ שחוטפות נתחים מהעוגה הלאומית.
  בשירות הממשלתי והמוניציפלי עובדים כמיליון עובדים מרביתם בשכר הממוצע במשק, אחוז האבטלה הסמויה (עובדים מיותרים) הינו מעל 50%. במקום לשלם קצבאות נכות מוטב כי המדינה תחייב כל רשות ממשלתית להעסיק 5% נכים תמורת שכר ממוצע במשק כך תיפתר בעיית הגירעון בביטוח הלאומי שיפסיק לשלם לנכים גימלאות נכות.
ניתן להעסיק את הנכים בעבודות יזומות מהבית. לדוגמא הנכים שיודעים להתנסח יקבלו שכר עבור הטוקבקים ברשתות החברתיות ויעניקו שירותי דוברות לחברות הציבוריות.

עפ"י הנתונים כ 250 אלף ישראלים מקבלים קצבת נכות, האם מישהו באמת מאמין לנתונים הללו? אני לא!!
אוכלוסיית הנכים מתחלקת לחמש:
1. נכי צה"ל - אלו מקבלים גימלאות נכות בהתאם למצבם ממשרד הביטחון ואין כל סיבה שיקבלו גימלה נוספת מהביטוח הלאומי!!! בקבוצת הנכים הזו אין נכים רעבים ללחם.
2. נכי תאונות עבודה ודרכים - אלו מקבלים גימלאות נכות בגובה 75% משכרם המבוטח, גם נכים אלו אינם זכאים לגימלה נוספת מהביטוח הלאומי.
3. נכים מלידה - קבוצה זו של נכים, בד"כ בדרגת נכות של 100%חייבת לקבל גימלת קיום הוגנת, בגובה השכר הממוצע במשק.
4. נכים כתוצאה ממחלה - קבוצה זו של נכים חייבת לקבל את גימלת הנכות עקב אובדן כושר עבודה מחברות הביטוח. את ביטוח המחלות של כלל אוכלוסיית המדינה חובה לבטח בחברות לביטוח משנה בחו"ל ועלותו תכלל במס הבריאות.
5. נכים מדומים - מאז ומעולם הישראלים ידועים כתחמנים, שמחפשים איך לסדר את המדינה ולהתעלק עליה. להערכתי כ 20% ממקבלי גימלת הנכות הצליחו באמצעים לא כשרים לקבל גימלה, חרף מאמצי הב"ל לעלות על הנוכלים.

אין תגובות: