6/01/2017

גוליבר בארץ הננסים

  מזה כשבוע אני נמצא במערכה מול כוחות הרשע, שממומנים כנראה ע"י משמרות המהפכה האירנים. לפני כשבוע התעוררתי השכם בבקר כהרגלי, שטפתי את קורי השינה מעיני והבחנתי בארבעה לוחמי קומנדו ננסים שזחלו במהירות על משטח הקוריאן הלבן אל הכיור. באותו רגע דימיתי את עצמי לגוליבר בארץ הננסים ובלי פחד מעכתי בין אצבעותי את הלוחמים חסרי המזל.
''

הפעלתי את החיישנים וגיליתי כי הנמלים חדרו דרך חלון האמבטיה והן עורכות עדלידע לאורך הפינות בתקרה והן נעות גדודים גדודים. נו באילו צעדים צריך אדם רודף שלום שכמוני לנקוט מול הארמיות של הפרסים הא?
בתחילה הרטבתי ספוג רווי אקונומיקה וסימנתי את הטריטוריה שלי מסביב לתקרה ולנתיבי הגישה. חלף שבוע והכוחות הפרסים עדיין מתבצרים לאורך השטחים שנכבשו על ידם. פניתי למכון הביולוגי ובדקתי באיזה נשק הכי טוב להלחם בהם בצורה הומנית, כאשר הסברתי להם שאיני מתכונן לקחת שבויים. יענק'ל ידידי מהמכון המליץ לי על תרסיס אנטי נמלים פרסיות והבקר הסתכנתי במלחמת אב"כ בלי שהייתי מצויד במסכה ובביגוד ממגן.
  התקשורת מדווחת כי הפרסים הפעילו נמלים פרסיות בכל רחבי המדינה, כנשק ביולוגי עד לגמר פיתוח תוכנית הגרעין. הנמלים הפרסיות בשלב זה צבועות בצבעי מלחמה שחורים, אך ראו הוזהרתם בשלב הבא נותקף ע"י נמלים לבנות. הפרסים עובדים כעת על פיתוח והינדוס נמלים שחורות שיבראו דור חדש של נמלים בצבע לבן. נמלים לבנות במידה ותחדורנה לבתינו תאלצנה אותנו להשקיע בצביעת התקרות והקירות לצבע שחור בכדי שנוכל לאתרן ולהשמידן. עד אשר המכון הביולוגי יפתח תותח אנטי נמלים.

במהלך השבוע, ערכתי כמה נסיונות ללוחמה אנטי נמלים. בדקתי נשקים שונים כגון:מגנטים חזקים, ניסיתי להבריח את לוחמי האיסלם עם זרמי מערבולת שהופקו ע"י הפן של איתמר, ריססתי אותן עם שפריץ סודה. אבל מה, כל הטקטיקות ההומניות שלי נכשלו. הנמלים הפרסיות הינן לוחמות עקשניות, למרות שהן צמות כבר שבוע.

היי אם יש לכם חשבון פייסבוק או חשבון טוויטר תצייצו לרה"מ שיכין את הפלקטים המתאימים להציג בפני העולם את השלב הבא במלחמת גוג ומגוג מול פרס.

לאחר כשבוע איתרו כוחותינו, את מקור החדירה של כוחות הפלישה הפרסים.

תצפו בסרטון ובתמונות מבית רה"מ תבינו שהפלישה הפרסית החלה שם. יש להרוס מיידית את המטבח הנגוע לבצע הדברה בכל בית רה"מ ולדאוג לסתום את כל הסדקים דרכן עושות את דרכן הנמלים הפרסיות אל בתינו.

אין תגובות: