11/05/2015

צריך לבעוט להם באחוריים

בהמשך לפוסט שבע בעיטות עונשין הפעם אבעט עשר בעיטות עונשין מנקודת ה- 11מטר שמבטיחות ב97% מהמקרים את הבקעת השער. ולעיתים חורצות את גורל הגביע העולמי בתשע עד עשר בעיטות העונשין.

1. עצרת רבין 31/10/15 - הפכה להצגת שנאה של מארגניה וביחוד מנחה הערב רינו צרור. ציטוט והיה רינו צרור, שמהרגע הראשון לא הותיר ספק מי גיבור הערב. בין ניצב לניצב, שיחרר נאומים מתלהמים, שהחזירו את העצרת לפוליטיזציה המאוסה שניכרה את הציבור מזיכרונו של רבין. חבל. והנאומים - מלאי פאתוס כאילו תנ"כי, והדובר - נביא זעם בעיני עצמו ובעיני חסידיו השבויים במקסם השווא ההוא טרם הניסויים שידענו מאז אוסלו: "האוויר מלא בבהלה גדולה, באדים של אלימות, ובגלים של שנאה כמותה לא מצאנו. אנחנו חוששים מן הרצח הבא. אנחנו משוכנעים לחלוטין שהוא לפנינו".
והאנלוגיות ההיסטוריות חסרות האחריות - צרור גזר והדביק כיד דמיונו את בית ראשון ובית שני לימינו. כי "אנחנו", אם לא ידעתם, ערב חורבן. תמיד. אשרינו. "שני שיאי הממלכה אז (בית ראשון ושני), ובתוך שנתיים, בום, התרסקות, משיא ענק לנפילה גדולה ולאובדן מלא של העצמאות. חוליות עמוד השדרה של החברה קרסו". זהו? כן, אין פירוש אחר להיסטוריה: "זה המנגנון. והוא קרה פעמיים. ועושה רושם שהוא נדרך גם בפעם השלישית".
2. מתווה הגז - רה"מ נתניהו שמתקשה בד"כ להלך ישר ותמיד מהלך בזיגזגים בכדי להאריך את הדרך ובכך את המשך שלטונו, מתעלה על עצמו הפעם באופן יצירתי. שר הכלכלה אריה דרעי שעשה שריר ומנע את אישורו של מתווה הגז (שכולם אומרים שהוא רע לאזרחי ישראל למעט אם הם ממקורביו של יצחק תשובה). נענה לתרגיל המסריח שהציע לו נתניהו. הוא יתפטר מתפקידו כשר הכלכלה ונתניהו יחליפו. וכך יוכל שר הכלכלה הקוסם לאשר את המתווה. בדרך ספרו לנו שנתניהו ישלם אתנן טבין ותקילין בשווי של כמה מאות מיליונים מכספכם לכיסם של הש"סניקים וב"ב.
3. פספורט לכל חתול - שר החקלאות שלא ראוי שיזכירו את שמו כיכב השבוע ב 90% מהטוקבקים והדיונים ברחבי הרשת בנושא טרנספר החתולים. ככה זה כשבמקום לעבוד הוא מטייל פעם להר הבית עם גפרורים ופעם לרחובות ערינו בכדי להריח שתן חתולים. נשמעה צפירת ארגעה מצד השר וחבורתו. כל חתולי ארצנו ימשיכו לפזר לנו את הזבל מתוך פחי הזבל.


4. גיוס חובה - שוב פעם החרדים מנצחים אותנו ותוקעים לנו אצבע בעין. בניהם לא יתגייסו לצה"ל ונשותיהן תישנה מצוין בלילה. הן לא תדאגנה לשלומו של הבן מוישל'ה או נחמנ'קה. חבל שאין כאן מישהו שמסוגל לארגן את השמיניסטים שמתגייסים לצה"ל ומוציאם להלחם בממשלה ובכנסת שמאפשרים את אי השוויון. דמיינו לעצמכם 60 אלף שמיניסטים צרים על 120 חברי הכנסת ועושים להם עדלאידע במשך שנה עד הגיוס. אני קורא לכם לצעוק "גייסו כל דוס וכל ישמעאלי".

5. אוקזיון דירה לכל סטודנט - השבוע פורסם שהסטודנטים של ב"ש יוכלו לרכוש דירה תמורת 82 אלף ש"ח יוהו איך הצטערתי שאיני סטודנט בן 21 ולכן איני זכאי ל"מתנה" שבה יזכו המאושרים שיעלו בהגרלה (כל מספר זוכה).נו ברצינות סטודנט מגיע ללמוד בב"ש נניח למשך שבע שנות לימוד כמה יעלה לו הדיור? 1000 עד 1500ש"ח לחודש בגלל זה כדאי להשקיע בנכס בב"ש. קישור


6. תעודת עניות לחינוך - כיצד האספסוף היהודי שרובו מגיע מסביבה מסורתית (לא תרצח!) מאבד את העשתונות ואת הרסן ומנסה לבצע לינץ' בטרוריסטים לאחר שהוכנעו. עד שהטרוריסטים נלכדים תהרגו את הטרוריסט בחניקה, בנשיכה, בדריסה, בסקילה, בצ'אקין (בסכין) שלו או בירי. אך אל תהיו גיבורים כאשר הנבל/ים אזוקים ואתם מתפרעים ומפריעים לשוטרים. השבוע בנתניה אחד מהאספסוף ניסה לנקום בדוקר, לאחר שהשוטרים עצרו אותו, הגיע עוד חמום מח מהאספסוף שטעה ונקם בנוקם מפני שחשב שהוא הוא הטרוריסט. מה צריכות מערכת החינוך ומערכת ההסברה לעשות בכדי לעקור את הרוע מהילדים שגדלים ושוכחים את מסורת ישראל.

7. מגישי חדשות מעצבנים - די, נמאס לראות את מגישי החדשות שמתעקשים להטביע אותנו בפרטים שאינם מעניינים את הציבור. בכל פעם שמתרחש אירוע עם פצועים, המגישים באולפן מסתייעים בכתבי הבריאות שמראיינים את רופאי בתי החולים שמגמגמים למצלמה כמה פרטים העיקר למלא את מכסת הזמן של משבצת השידור. גרוע יותר הוא לצפות בתמונות שוליות שמפעילות את בלוטות הדימיון של הצופה שנצמד למסך כמו שתיין לבקבוק הוודקה הזולה.


8. המשטרה חוקרת וחוקרת  - יחידת לה"ב 433 שוב זכתה ליחסי ציבור עם פרסום פרשת הנוכלים שבחברת נתיבי ישראל. מעניין, גם הפעם חלקם הגדול משתייכים לישראל ביתנו. בפרשה הקודמת שפורסמה ערב הבחירות וכמעט העיפה את ליברמן מהכנסת. עדיין לא עשו כלום עם חומרי החקירה.  גם בכירי המשטרה שחלקם הטרידו מינית, חלקם ניצלו את מעמדם בכדי להתעלק על הכפופות להם וחלקם סתם סייע לעבריינים להתחמק מבתי המשפט. ניצבים מול עמיתיהם ונחקרים ונחקרים והכל מתנהל בלי לו"ז ואף אחד אינו לחוץ למצות את הדין עם השוטרים העבריינים. 

9. חרם על תוצרת ישראל - האירופאים אינם מסוגלים להפסיק להתנכל ליהודים. 2000 שנות שנאה וקנאה מתנקזות לאקט האירופאי שהינם אבירי המוסר ששכחו שהיו סוחרי עבדים וקולוניאליסטים במשך חמש מאות שנה. הם משוכנעים שרק חרם על תוצרת השטחים הכבושים (נכון בשלב זה) ינקה להם את מצפונם השחור. אך בבקשה תאמרו לאירופאים שמזגני הרכב של מכוניות ב.מ.וו, מרצדס מיוצרים בשטחים. תזכירו להם שאם אינם רוצים עוד שלושה מיליון פליטים שיבטלו את הסנקציות נגד ישראל. מפעלי סודה סטרים במישור אדומים שפרנסו בכבוד 850 משפחות פלסטינאיות שכיום אבדו את פרנסתם כיוון שהמפעל עבר לתחומי הקו הירוק ללהבים.  

10. אקדמאים בכל מחיר - השבוע פורסם כי תלמידי המכללות למשפטים טוענים כי גילדת המשפטנים חוששת מהצפת השוק ולכן מקשה על הנבחנים. יתכן והבחינות קשות מדי אך לדעתי רמת הסטודנטים במכללות מותנית ברמת הביקוש של הסטודנטים למכללה X שחייבת להרוויח כסף. ככל שהכלכלה מנצחת כך יקבלו סטודנטים שבקושי מתאימים להיות פקידי שירות לקוחות בחברת סלולר.

אין תגובות: