5/25/2015

שבע בעיטות עונשין

1. יזהר הקונה – מטבעות מזויפות.
    שלשום נתקפתי בבולמוס רעב פתאומי לסנדוויץ' תוניסאי. נו מה עושים? ראשית שולקים כמה ביצים, מארגנים ת'מצרכים מהמזווה, כמובן שדרושים לפחות שני באגטים טריים. פתחתי את המגירה אספתי חופן מטבעות מקופת הצדקה שלי ויצאתי לי השוקה, לקנות באגטים.
   חנויות הלחם בערינו עדיין אינן מסוגלות לאפות באגטים כמו בפריס, אך זה מה יש ובאין באגט צרפתי אסתפק בלחמניה ישראלית. קניתי את שני הבאגטים הוספתי גם שתי ג'בטות, בבית כבר נחליט באגט או ג'בטה. שלפתי מכיסי שתי מטבעות של עשרה ש"ח
בצילום מטבע 100 פורינט הונגרי שדומה למטבע עשרה שקלים

כמובן שהמוכרת העירנית למרות הלחץ בחנות החזירה לי את המטבע ההונגרי בחיוך ובקשה מטבע ישראלי. הסתכלתי על המטבע שהיה בכיסי אכן פישול שלי התנצלתי בפניה, שלמתי במטבע  10 ש"ח ציוני. זוהי הפעם המי יודע כמה, בה הנוכלים מצליחים לעקוץ אותי.  הפעם אמנם בקטנה, אך נזכרתי שעקצו אותי גם כן בקטנה לפני כשנתיים. בעודף שקבלתי השחילו לי מטבע של עשרה ש"ח מזויפים.
בחיי מסכנות הקופאיות במרכולים שאת הירוקות שבהן, עוקצים הנוכלים. שטרות של 20 ש"ח מזויפים מתגלגלים במחזור העצום של המזומנים. וכן מטבעות של עשרה ש"ח.

2. כך צריך לעשות אפרטהייד.
    שר הביטחון משה יעלון נלחץ ע"י הלובי של תושבי יו"ש והחליט על הפרדה בקווי ההסעות. ההחלטה התקבלה קצת משיקולי ביטחון ובעיקר משיקולי גזענות והתנשאות. אך צריך להסביר למר יעלון שזו אינה הבעייה שלו, זוהי הבעייה של שר התחבורה שצריך להורות לחברת אפיקים להגדיל את כמות האוטובוסים בכדי שהנוסעים יזכו לשירות נאות.
   בנוסף אני מציע להקים שני קווים, אחד יוגדר כמחלקה שלישית ועלות הנסיעה בו תהיה 12 ש"ח לצד וקו מחלקה ראשונה שעלות הנסיעה בו תהיה 50 ש"ח. כמובן שאם פלסטינאים עשירים ישלמו את המחיר יוכלו לשבת ליד הנוסעים היהודים.
   מעניין לעניין באותו עניין חלק ממועדוני הקאנטרי קלאב גובים דמי מנוי שנתיים גבוהים לעומת מועדונים עממים שנמצאים באותו איזור וזאת בכדי להימנע מקבלתם של עמ'ך. מי יעז לקרוא לזאת אפרטהייד זוהי כלכלה טמבלים. גם בתי המלון בישראל שיקרים להחריד אינם מעוניינים באורחים לא רצויים גם כאן זה לא אפרטהייד זוהי כלכלה נטו.

3. מבחן בגרות במתמטיקה 6 יח'
   למדינת ישראל שהיא בגודל של עיירה סינית מספיקה ממשלה של ששה שרים בלבד: רה"מ, שרוצר, שר הביטחון, שר הפנים, שר החוץ ושר הרווחה (חינוך, בריאות, רווחה, ספורט, מדע).
שאלת ראש הממשלה (20 נק') - רה"מ מקבל שכר חודשי של 69 מיליון ש"ח פטור ממס. בכסף הזה רה"מ יוכל להשתמש להרחבת הממשלה בהתאם ללחצים שמופעלים עליו. אם כל שר נוסף עלותו 6 מיליון ש"ח לחודש כמה שרים ימנה מר נתניהו?
מתוך העיתונות 5% מתלמידי ישראל ניגשים לבחינה מתמטיקה 5 יח' שימו לב רק שלשום נכנס נפתלי בנט למשרד החינוך וכבר צבע את המטרה. עלינו להגדיל את אחוז התלמידים שיבחנו במתמטיקה 5 יח'  "זהו איום אסטרטגי על מדינת ישראל".  אמר נפתלי בנט, ימים יגידו.  
נשאלת השאלה מדוע שרי החינוך לפניו (גדעון סער 2009 פירון 2013) נרדמו בשמירה? מה צריך לעשות בכדי להגדיל את אחוז התלמידים שיגשו לבחינת 5 יח' ל  30%.

4. שאלה למפכ"ל המשטרה.
   אם לא שמתם לב אזי אנא הזהרו בשלושת הימים האחרונים של החודש מהשוטר הרע. שאלתי למפכ"ל המשטרה, היוצא והנכנס. מדוע דווקא בכל סוף חודש אתה מוציא מאות שוטרים מהמשרדים בכדי שיתאמצו לכתוב כרטיסי ברכה לנהגים ואולי גם להולכי רגל "עבריינים". אז מה קרה אם הולך הרגל נמצא כבר כמעט עם רגל על המדרכה הנגדית והנהג חוצה את מעבר החצייה, אפשר ללמד את השוטרים לנהוג עפ"י בית הילל.
   מדוע שהשוטרים לא יראו מדי יום ברחובותינו  ולא רק בשלושת הימים של סוף החודש. הבט שני, השוטרים לעולם לא יעצרו נהגים הנראים "חזקים" כך מעולם לא ראיתי שעצרו נהג אוטובוס שמתפרע על הכבישים ונהגי משאיות. לעומת זאת הם "נטפלים"  לנהגי מוניות.

5. קטר הצמיחה של נתניהו.
    הספין החדש של בנימין נתניהו הוא צמיחה כלכלית. היעד השאפתני שלו להשיג תל"ג של 400 מיליארד דולר. או במונחים של תוצר לנפש 45,000 דולר לשנה. כיום התוצר לנפש הינו 36,500 דולר לשנה. הוא מאמין שעל ישראל להתברג בצמרת עשר המדינות בעלות התוצר לנפש הכי גבוה בעולם. היעד שלו הינו צמיחה של 5% מינימום לשנה.
   נתניהו חושש שמר כחלון לא יספק לו את הסחורה והוא יפקח עליו, אך בעיקר הוא ידאג ליחסי הציבור של "הצמיחה".  מר נתניהו יודע מצוין לסמן מטרות וכן להכין פלאקטים משכנעים. נשאלת רק השאלה הפשוטה מה יחלחל אלינו האזרחים שמייצרים כ 100,000 דולר לשנה אך מרוויחים במקרה הטוב 180,000 ש"ח לשנה (15,000 ש"ח לחודש).
   אני מעריך שמצפות לנו שלוש שנים שקטות ושלוות. בלי דיבורים על פרס הגרעינית , בלי חמאס ודאעש. מדורי העיתונים אצלנו יעסקו בתיאור פלאי הכלכלה הישראלית שעושה לופט-גאשפטען (ונטילציה).
 גילוי נאות - בכל פעם שאני רואה משפחה חרדית. אבא, אמא ושבעה ילדים. אני נהנה לספור מאה, מאתיים, שלוש מאות, 328 אלף דולר תוצרת לשנה (מיליון ושלוש מאות אלף ש"ח). במאה שערים ובשכונות הסמוכות לה תגלו את הפוטנציאל של תוספת הצמיחה.

6. זהירות אופניים חשמליות.
    הבקר פגשתי את פ. שכני לבנין והבחנתי בידו המגובסת. תאונת סקי? שאלתי, לא תאונת אופנים חשמליים. פ. ציין בפני שבמחלקת המיון היו אתמול כ- 30 מקרים של תאונות אופניים שהסתיימו בשבירת ידיים. הרוכבים שומרים על גולגלתם עם קסדות, אך מה לעשות הרבה שוברים ידיים. יצאתי לסבוב בשטייטל ושמתי לב, אכן הרבה מבוגרים הולכים וידיהם מגובסות. קחו את עצתי אל תרכשו אופניים חשמליות זה יגמר בסוף במיון או אצל האורטופד.
  מענין לענין באותו עניין, משטרת ישראל אינה מטפלת בבריונים שרוכבים על אופניים על המדרכות נגד חוקי התנועה וכיו"ב אתמול עמדה ניידת משטרה ושני שוטרים במדים שוטר ושוטרת עסקו בציד עבריינים. פרחח מגודל עם אופניים חשמליות נסע על המדרכה במהירות מטורפת וחלף על פני השוטרים שתרו אחר עברייני תנועה. הסבתי את תשומת ליבם ושאלתי מדוע לא עצרו אותו. "אין לנו סמכות" היתה התשובה. אמרתי לשוטר שפעם לפני שהבריונים השתלטו על המדינה, שוטר עברי היה מפרק לרוכבי האופניים את הונטילים וזה היה עונש מעולה.

7. רק בישראל הביריונים מקבלים תשומת לב.
  בשבוע האחרון כולנו צקצקנו למשמע ה"סיפור" על ה"מסכנה" שהופלתה לכאורה במשרד הפנים. היא העלתה את סיפורה והגיעה כאייטם לתוכניתו של רפי רשף. בצדו השני של המקל החליט מנהל המשרד להתאבד בעצם למה?

  לפני כשבע שנים נסעתי לדנבר קולורדו דרך ניו יורק. מטוס אל על עשה מספר הקפות מעל JFK וכך נאכלה לי רזרבת הזמן לטיסת ההמשך לדנבר. עדיין הייתי אופטימי 60 דקות זה המון זמן אך נאלצתי לעבור בקורת דרכונים בכניסה ובאותו יום היה כמדומני ארוע בטחוני ואורך התור היה אינסופי. אין מצב שאספיק גם בשעתיים להגיע לדלפק. פניתי בנימוס לאיש הביטחון האמריקענר (במקרה היה שחור) ובקשתיו לעזור לי, הראיתי לו את הכרטיס והוא דחף אותי חזרה לטור. לאחר כמה דקות פניתי לאמריקענר אחר (גם כן מרובע) לא עניין אותו כלום. כמובן שיכולתי להתראיין בטלוויזיה האמריקנית אצל אופרה ווינפרי או אצל טליתמאכער היהודי, אך הבנתי שבניו יורק נוסע שמחולל מהומה מועלה על המטוס חזרה לישראל מבלי זכות ערעור, אז הפסדתי את הטיסה, את המלון אך אף אמריקאי לא התאבד בגללי.

3 תגובות:

bee אמר/ה...

The absurdity of "apartheid lie" inside multi-racial Israel organized by an elected Israeli-Arab

Just as in Israeli government [June, 2021], Islamic party in the coalition, an Arab minister, 2 Arab deputy chairmen, and 3 Arab committee chairmen, "Apartheid in Israel" has never looked more ridiculous...

The "apartheid" conference [June, 2021] in Israel in the Knesset building today organized by an elected Arab MK [Aida Touma-Suleiman] in multi-racial Israel... debunks its title and own definitions. Would Apartheid South Africa allow such a meeting on its premises?

Can any Arab state, arrange such self criticism? Not to mention apartheid Arab Palestine. Where "moderate" Mahmoud Abass declared in 2012 , — "If we want an independent state, I will not accept any single Israeli in our territories," [racist, ethnic cleansed] state.

____

The inventor of the slur was Ahmad Shukeiri on Oct 17, 1961 (in the context of him objecting Eichmann to be tried in Israel and he has promoted in Nov.30.1962 Nazi tacuara in 1962, the nazi group that has guarded Eichmann and has carved swastika on Graciela Sirota on June 21, 1961).

The apartheid slur he uttered 5 and half years before the '67 war.

This guy, Shukairy was a Hitler collaborator since 1941 and has justified the Holocaust in the summer of 1946.

{Ahmad Shukairy's nazi record - working for Hitler:

Recalled in the US House on July 26, 1961 by Rep. Holtzman; on February 3, 1964 by Rep. Scott; by Rep. Farbstein on Jan 26, 1965 and

reminded by Dr. Simard to the NYT - qtd in Detroit Jewish News. February 03, 1967. p.9. He who had rationalized the Holocaust - as reported in B'nai B'rith, July 12, 1946)}.


___


Ever since 1961, whatever security measures would be taken in Israel has been "adjusted" to the already 'default' slander.


Carter in 2006 clarified that Israel is a great democracy equal for all stated his terminology choice is only on the "territories,"  and didn't even make a comparison case. Omar Shakir of HRW was the pro-slur activist on all of Israel since he was a student in 2010 then he still struggled with it ("BDS in the USA, 2001-2010." Noura Erakat, Summer 2010). In 2021 he has redefined apartheid to make sure his propaganda sticks. For there is radical Arab racism. Very much so.


___


BTW, all those that utter the racism charge a lot and cry about "judaizing" Jerusalem? What is that campaign if not Anti-Jewish? Is Arabization better?

bee אמר/ה...

האבסורד של "שקר האפרטהייד" בתוך ישראל הרב-גזעית שאירגנה ערבייה-ישראלית שנבחרה במדינה הדמוקרטית.

בדיוק כשבממשלת ישראל [יוני 2021], המפלגה האיסלאמית בקואליציה, שר ערבי, 2 סגן יו"רים ערבים ושלושה ראשי ועדים ערבים, תווית "האפרטהייד בישראל" מעולם לא נראתה מגוחכת יותר ...

עצם ועידת ה"אפרטהייד" [יוני 2021] בישראל בתוך בניין הכנסת שאורגנה היום על ידי חברת כנסת ערבית שנבחרה [עאידה תומא-סולימאן] בישראל רב-גזעית ... מתנגדת לכותרתה ולהגדרות שלה עצמה.  האם אפרטהייד דרום אפריקה היתה מאפשרת ועידה כזו בבנייני ממשלתה?

האם איזושהי מדינה ערבית יכולה לארגן ביקורת עצמית כזו?  שלא לדבר על ה"מדינה-העתידית" פלסטין הערבית האפרטהייד לחלוטין.  במקום בו הכריז מחמוד עבאס ה"מתון "בשנת 2012, -" אם אנו רוצים מדינה עצמאית, אני לא אקבל אף ישראלי אחד בשטחינו", [טיהור גזעני, אתני].


___



ממציא השמצה היה אחמד שוקירי ב -17 באוקטובר 1961 (בהקשר לכך שהוא התנגד לאייכמן להישפט בישראל והוא קידם ב 30 בנובמבר 1962 את הטאקוארה הנאצית בשנת 1962, הקבוצה הנאצית ששמרה על אייכמן וגילפה צלב קרס על גרסיאלה סירוטה ב- 21 ביוני 1961).

טשטוש האפרטהייד שהשמיע 5 וחצי שנים לפני מלחמת 67 '.

הבחור הזה, שוקיריי היה משתף פעולה של היטלר מאז 1941 והצדיק את השואה בקיץ 1946.

{הרקע הנאצי של אחמד שוקאיירי - עבודתו עבור היטלר:

מוזכר בבית-הנבחרים של ארה"ב ב- 26 ביולי 1961 על ידי הנציג הולצמן;  ב- 3 בפברואר 1964 על ידי הנציג סקוט;  על ידי הנציג פרבשטיין ב- 26 בינואר 1965 ונזכר על ידי ד"ר סימארד ל NYT - צוטט ב- New York Jewish Detroit.  ב-3 בפברואר 1967. עמ '9.  שוקיירי גם הצדיק את השואה - כפי שדווח ב'בני ברית', 12 ביולי 1946)}.



___



מאז 1961, כל אמצעי הביטחון שננקטו בישראל "הותאמו" להשמצה ה"מיוסדת"  כבר 'כברירת מחדל'.

ג'ימי קרטר בשנת 2006 הבהיר כי ישראל היא דמוקרטיה נהדרת השווה לכל, וכי בחירתו במונח הזה היא רק לגבי ה"שטחים", ואף גם שם לא הצליח להראות שום השוואה.  עומר שאקיר מ- HRW היה פעיל פרו-ההשמצה כלפי כל ישראל מאז שהיה סטודנט בשנת 2010, אלא שאז הוא עדיין נאבק בזה ("BDS בארה"ב, 2001-2010." נורא ערקת, קיץ 2010).  בשנת 2021 הוא שינה, הרחיב והגדיר מחדש את האפרטהייד רק כדי לוודא שהתעמולה שלו תידבק. כי יש גזענות ערבית, ועוד איך.


___



אגב, אם מדברים על גזענות אמיתית, אלו שצוווחים על יהדוזיציה judaizing בירושלים, מה כל הקמפיין הזה, אם לא אנטי-יהודי מובהק? אז ערביזציה, איפוא, כן כשר לפי זה?

אנונימי אמר/ה...

מהראשונים שערכו השוואות נבזיות בין ציונים לנאצים מיד אחרי השואה = הנאצים-ערבים: ג'מאל אל-חוסייני ואחמד שוקיירי


1933: ג'מאל אל-חוסייני מזמין 10 עותקים של מיין קאמפף והזיוף "פרוטוקולים".

(הסנטינל, 15 ביוני 1933 -
Sentinel, July 15, 1934.
nli.org.il/en/newspapers/cgs/1933/06/15/01/article/26)
___

1935: ג'מאל אל-חוסייני עם דודו המופתי מייסדים את הפותווה על מודל ההיטלר-יוגנד.

(קרש, א. (2010). פלסטין נבגדה". ארצות" הברית: הוצאת אוניברסיטת ייל. [פרק ראשון].

Karsh, E. (2010). Palestine Betrayed. United States: Yale University Press. [Ch.1].
books.google.com/books?id=2oVyDp_OAx4C&pg=PP47)

___

1940-1941: שוקירי עם כל הפלסטינים שראה/ידע, מריעים ומתפללים עבור היטלר כפי שכתב בספרו ב-1969, ביירות עמ' 199.

(אלי כדורי. פרופסור לפוליטיקה אמריטוס. (1974) "זיכרונות פוליטיים ערביים ומחקרים אחרים, ספרי קאס על המזרח התיכון". הוצאת פסיכולוגיה. ע. 189 -
Kedourie, E. (1974). Arabic Political Memoirs and Other Studies
Psychology Press, p.189.

books.google.com/books?id=pJkH06fTLD8C&pg=PA189)

____


1941: ג'מאל אל-חוסייני פועל עם הנאצים:

(הרף, ג'. (2022). "הרגע של ישראל: תמיכה בינלאומית בהקמת המדינה היהודית והתנגדות להקמת המדינה, 1945–1949", עמ' 92-3. -
Herf, J. (2022). Israel's Moment: International Support for and Opposition to Establishing the Jewish State, 1945–1949. Cambridge University Press, pp. 92-3.
books.google.com/books?id=8YlZEAAAQBAJ&pg=PA92 )

____

1946 מרץ: ג'מאל אל-חוסייני משווה את בן גוריון ל..פאשיסטים:

(חדשות יהודיות סידני. 29 במרץ 1946 -
Sydney Jewish News, March 29, 1946
nli.org.il/en/newspapers/sydneyjn/1946/03/29/01/article/3 )

__

1946 קיץ: אחמד שוקיירי וג'מאל אל-חוסייני מצדיקים את השואה ואת גבלס:

(בני ברית, 12 ביולי 1946. -
B'nai B'rith Messenger, July 12, 1946.
nli.org.il/en/newspapers/bbh/1946/07/12/01/article/47 )

__


אחמד שוקיירי על הנשיא טרומן ב-1946:
"הייתי חושב שההצהרה האחרונה הזו נמסרה על ידי אחד ממנהיגי הנאצים הגדולים שנמלטו מהעמדה לדין בנירנברג".

("פלסטין", 1946, הקונסול. עמ' 135 -
("Palestine," Volumes 3-6. The Council, 1946, p. 135).

__

אחמד שוקיירי גם המציא את ההשוואה ל"אפרטהייד" בשנת 1961 ב-17 באוקטובר באו"ם:
(History's Worst Serial Abusers.' The Canadian Jewish News, December 8, 2014.
cjnews.com/perspectives/opinions/historys-worst-serial-abusers)

קצת יותר משנה לפני שקידם שם את הניאו-נאצים מארגנטינה -בנובמבר 30, 1962- וערב הסעודית פיטרה אותו ממשרתו באו"ם עבור כך.
(The National Jewish Monthly, Volume 77, B'nai B'rith, 1962, p. 1) .