10/05/2013

מה ההבדל בין שרברב לאינסטלטור

נזכרתי בבדיחה אנגלית: האבא מספר לאמא "לאינסטלטור יש סיפיליס" מוישל'ה בן השלוש (גאון של אימא) שואל "אמא מה זה אינסטלטור?"
הנה מוישל'ה במיוחד עבורך......זהו האינסטלטור.

 אך לא כל עובד/ת עם Y על אחוריו/יה הוא שרברב/ת.

השבוע כנראה הסתיים קורס שרברבים וכולם הדביקו את הסטיקרים על דלתי.  שימו לב כולם כנראה לקקני מזוזות (בס"ד) כולם אינסטלטורים וביניהם יש רק שרברב אחד.
אך לאחר זמן חשף העיתונאי חיים הכט בתוכניתו יצאת צדיק את כנופיית המגנטים. דהיינו מסתבר שמאחורי כל הפליירים הללו עומד אדם אחד ששולח את העובדים לבתי הלקוחות וברוב המקרים הם עושקים אותם וגובים מחירים מופקעים. אז רבותי המלצתי שלא תקראו לאף איש מקצוע שמופיע על הפלייר שהודבק אצלכם לאחרונה.


אף פעם לא הצלחתי להבין עם מי הם רבים השרברבים? אני יודע שמקור השם הוא באקדמיה ללשון שהשם צנרצ'יק או סניטצ'ניק לא התאים להם.
לאפריים קישון היה פעם מערכון נפלא שאיני מוצאו ביוטיוב או בגוגל, על האינסטלטור של פעם שגובה כמה שהלקוח מוכן לשלם. מי שמכיר את המערכון מתבקש לשלוח אלי קישור בתגובה. אני זוכר במקוטע "על השפאקל גומי ועל האויסרייאבונג, אני לא לוקח כסף,,,,,,,תשלם לי כמה שאתה רוצה"
אמממה מצאתי את המערכון של אפריים קישון בביצועו של שמוליק סגל על האינסטלטור שלא היה לו פלאפון והוא עסוק מסביב לשעון בכדי לשלם מס למס הכנסה. חובה לשמוע, שאפו לקישון ולסגל. 
שמוליק סגל - שטוקס האינסטלטור


הביצה שנמעכה בערב שבת
זושה הפולניה מנדנדת לטולק על הסיפון שנוזל בכיור המטבח. טולק מבטיח לה בכל יום שיתקן מחר אך הוא לא. יום אחד זושה חוזרת מהשוק ורואה רגליים שעירות משתלשלות מחוץ לארונית הכיור וביצה הגולשת מהמכנסיים. זושה לא מהססת וכהרגלה היא תופסת ומועכת..........יודעים להשלים את הסיפור?
יש לו כמה וריאנטים, כל תגובה תפורסם, לא להעתיק. רמז: טולק הזמין את האינסטלטור (לא מהרשימה למעלה) ומבנה גופו במקרה, היה דומה לגופו של טולק.

אין תגובות: