7/17/2017

תפו"א במדורה

  אנו הישראלים כולם מדברים שלום, שרים שירי שלום וממתינים למישהו שיוציא את הקרטושקעס מהמדורה. ההבדל בינינו הישראלים לערביי א"י הוא, שאנו חסרי סבלנות ומוכנים לקבל ניירות ואילו להם יש טונות של סבלנות וזאת בכדי לקבל אדמה והרבה. במו"מ בשוק הבהמות הפראייר חסר הסבלנות, תמיד יקנה פר זקן במקום פרה חולבת.


הסכסוך בינינו לבין ערביי א"י יסתיים בטוב רק אם הצד השני יוותר על "זכות השיבה". כל השאר הינו ערימות של תירוצים ותריסר טונות של כבוד.
בניגוד לסיסמתו של רה"מ ב. נתניהו "יתנו - יקבלו"
אני מציע לו את הסלוגן "יוותרו - יקבלו"
איך משכנעים את הפלסטינאים לוותר על זכות השיבה? וכיצד ניתן לגרום לחיסולם של מחנות הפליטים, של צאצאי הפלסטינאים ברחבי המזרח התיכון? 

  מסיום מלחמת השחרור ב 1949 הפוליטיקאים הישראלים מכרו לנו את המסר (תרוץ מס' 1) שאנו זקוקים אבל ממש זקוקים שהפלסטינאים יכירו במדינת ישראל ויפסיקו את מהלכי הטרור והלוחמה נגדנו.
אז בעוד המדינאים הפלסטינאים לוחמים בנו מעל כל במה בהסתה, בחרמות ובהתקרבנות. מנהיגי הכוחות המזוינים שלהם מנסים להתיש אותנו מזה 120 שנה. ושוב ידינו האחת כבולה מאחורי הגב עם שלשלת שנקראת "אסון הומניטרי.
ומנהיגינו מתחפרים בחול כבנות יענה וחוזרים על האימרות הנדושות שפרט לכמה זקני מר"צ אף אחד אינו מתייחס אליהם.
נו, נניח שמחר בבקר, כל מנהיגי אש"פ/החמאס/הג'יהאד/וכו' וכו' יכירו בנו. האם יפסיקו השבאב והמג'נונים, לנסות לרצוח ישראלים? תירוץ מס' 2 "אנו מצפים שמנהיגי המגזר יגנו את המרצחים!"נו נניח ויגנו (בחצי פה מלא כנאפה), האם יפסיקו השבאב והמג'נונים, לנסות לרצוח ישראלים?

אם הפלסטינאים יסכימו לעיקרון "יוותרו - יקבלו" (ויתור על זכות השיבה ופרוק מחנות הפליטים במזה"ת תוך 12 חודש) אני מוכן לשוב לקווי 67 כולל חלוקת ירושלים ובינאום הר הבית. מי שמוכן ירים את ידו גבוה וידרוש משאל עם.
*מן העיתונות: הנשיא הצרפתי מקרון, נהנה מזה כחודשיים מקצת שקט מהטרור האיסלמי ברחבי צרפת. וכבר הוא דרש מנתניהו לשוב למו"מ עם הפלסטינאים. עוד מעט גם הבלגים, הבריטים ושאר עמי הארצות ילחצו שוב עלינו לקנות בכסף מלא חבילה ריקה מתוכן, עטופה בניירות מרשרשים עם פאייטים וקוקרדות.
















*מוזמנים להגיב כאן או/ו בדיון כאן




אין תגובות: