9/19/2015

זכרונות מחודש ספטמבר 2015

  חודש ספטמבר הינו החודש האהוב עלי בשנה. בחודש ספטמבר אמור הסתו לגרש את חום הקיץ. אך השנה כמו גם מדי שנה, הקיץ מסרב להסתלק. האבק וגל החום הכבד מהמדבר הסורי, הינו תופעת טבע שנפלה עלינו לראשונה מזה עשרות שנים. נראה שלראשונה בחיי הבנתי את משמעות המושג מצפון תפתח הרעה. לו הסורים היו מתמידים עם מתקפת האבק, עם ישראל היה מרים ידיים, אוסף את הפקלאות ובורח לאירופה. לוויני התצפית שממוקמים באיזור לא דווחו על משהו חריג, כך שהגורם היחיד לצונאמי האבק הוא כנראה מלחמת בני אור בבני חושך שהחליפו מהלומות ויצרו את צונאמי האבק.

תעשו שנייה הפסקה, תגוללו מטה תפעילו את השיר הנפלא שמפיץ ניחוחות של סתו.

  חודש ספטמבר הביא אלינו את הידיעות המדאיגות של מתקפת הההמון המוסלמי שפולש לאירופה ממזרח. בתחילה האירופאים היו נחמדים, עד שנפל להם האסימון שהאיסלם יגרום לסגירת מבשלות הבירה וסגירת הפאבים שמעסיקים מיליוני אירופאים. עד כאן הם אמרו וכעת נשב אנו על הגדר ונצפה באירופאים מתמודדים עם סכינים אבנים ומטעני חבלה. אל דאגה תספרו רק עד מיליון וזה יתחיל. האיסלם יכבוש את אירופה דונם אחר דונם. האירופאים הצליחו עד כה להתמודד עם המהגרים מאפריקה שחלקם טובעים בים וחלקם מצליח להסתנן על אף כל הקשיים לאירופה. אך האפריקאים הינם בחינת קומץ מול נחילי המוסלמים שכנראה עולים במצוות הנביא מוחמד בכדי לכבוש את אירופה.

   חודש ספטמבר הוא השנה גם חודש המשטרה והיועץ המשפטי לממשלה. לנתניהו ולעמו אין מזל, נתניהו מצליח לחרוך כל דייסה שהוא מבשל. מינוי מפכ"ל המשטרה הינו דוגמא נוספת לחאפריות של רה"מ ושריו. לעומת זאת השוטרים וחיילי מג"ב חוטפים מדי יום אבנים מהמון מוסת ואלים מבלי שהקבינט הבטחוני ידע לאן אנו הולכים. הכל מתנהל בשיטת "אל תעשה גלים". אסרו על התקשורת לקרוא לפרעות אינתיפאדה ובזאת הסתיימה פעולת הקבינט. ראש הממשלה כמובן נאם נאום מפחיד ומרגיע, אך מיד רץ ליועץ המשפטי שיוריד אותו מהעץ. נחכה לגשמים של אוקטובר ולקור הירושלמי אולי זה מה שיצנן את האלימים.

  חודש ספטמבר הוא גם חודש חגי ישראל שמביא עשרות אלפי יהודים להגיע לירושולים ולהתפלל בכותל המערבי. כמדי שנה כמה פוליטיקאים עלובים מנסים לקושש איזו סצינה שתרומם את שמם ביומן האיוולת של עם ישראל. הפרובוקטורים העלובים מציתים גפרור ומוסרים אותו לאספסוף המוסלמי שנהנה להפגין ולהתפרע לעיני כל העולם. הסרטונים והכתבות השנה אינם מעסיקים לשמחתנו את העולם שעסוק בבעיותיו הוא.

  חודש ספטמבר השנה מאותת שהכלכלה העולמית קבלה ציון נכשל. כל בורסות העולם חטפו פחד גבהים ומדי יום אנו קוראים נתונים מדאיגים. הריבית למלווים הינה אפסית, אך הלווים אינם משקיעים אלא צורכים. הכלכלה הסינית מוטטה את שוק העבודה במערב. בכל מדינות אירופה שיעור האבטלה הינו כ 20% גם אצלנו לולא המשק הציבורי שמעסיק כשני שליש מהעובדים האבטלה היתה עולה לערכים אלו.

  בחודש ספטמבר השנה נפתחה שנת הלימודים ללא תקלות, מעניין שהמורים לא הכריזו על סכסוך עבודה. כנראה הם מרוצים, צריך מייד לבטל להם את חופשת פסח ולקצר את החופשה השנתית לחודש אחד. ממליץ להתחיל את שנת הלימודים בתחילת אוגוסט. שר החינוך החדש החל לנופף בדגל תוכנית חומש להעמקת הידע המתמטי בקרב תלמידי ישראל. כמובן ששמעון פרס מככב בקמפיין הפרסומי לגיוס מורים מצוינים שיאותו ללמד מתמטיקה חמש יחידות את תלמידי ישראל שמעדיפים את משחקי הפייסבוק והאיסטגם במקום להריץ את התאים האפורים.

   אודה שמאז היותי ילד, פירות ההדר הינם הפירות האהובים עלי ואני מחכה להגעתם לשווקים. זרזיפי הגשם, הופעת הקלמנטינות והתפוזים בשווקים הינה חגיגה של ריחות משכרים. נאחל לעצמנו שנה גשומה, שנת גשמי ברכה. בלי הצפות ושטפונות שיפריעו לתנועת הנוסעים בדרכים.

Try To Remember The Kind Of September

חינוך
בצפר למדענים
מי מכם נזקק בחייו הבוגרים לידע בחדו"א (חשבון אִינְפִינִיטְסִימָלִי - חשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי)?
האם עורך דין זקוק למתמטיקה שלוש יחידות? האם רופא זקוק למתמטיקה חמש יחידות? האם מהנדס תעשייה וניהול זקוק לידע בגיאומטריה אנליטית? האם טבח סושי זקוק ללימודי כימיה שתי יחידות?
יעשו בגיל 13 אבחון IQ לכל ילדי ישראל וכל מי שיקבל ציון של 145 ומעלה, יתקבל לבצפר למדענים צעירים. אחוז אחד מהאוכלוסיה ילמד מתמטיקה, כימיה ופיזיקה למתקדמים ואין ספק שיתרום בעתיד לענפי המחקר התיאורטי והשימושי של מדינת ישראל. כל שאר ילדי ישראל ילמדו בישול, גמרא ומשחק.
אז מדוע השר בנט מלחיץ את המורים והתלמידים וחופר לנו בראש? אתם יודעים מה? בואו נושיב את מר בנט שיענה על בחינת הבגרות במתמטיקה חמש יחידות אם יכשל בבחינה נחפש שר חינוך אחר. מקור

לתת חמש
שר החינוך נפתלי בנט עסוק מעל הראש, בשווק הרעיון מבית סטאלין "תוכנית החומש - מתמטיקה חמש יחידות". הקמפיין לתת חמש בהשתתפות הפרזנטור שמעון פרס. יחפור לכם בראש, בשנה הקרובה. לצורך הכפלת מספר הכיתות של תלמידי מתמטיקה חמש יחידות. נדרשת כמות גדולה של מורים למתמטיקה - עכשו וכעת. הפנייה של הקמפיין למאגר עובדי ההייטק שיואיל להפריש אלפי עובדים הינה נאיבית. מקור

סכסוך ישראלי פלסטינאי
אינתיפאדת ירושולים
   את הלהבות בירושולים ניתן להנמיך, ביד קשה וביד רכה. ניתן לפלסטינאים 30 ימי חסד, נפסיק את הנוכחות של השוטרים, האם הלהבות ידעכו?. הרי גם במערב העיר לא מסתובבים שוטרים עם חגור ונשק נכון?.... המשך

הצעות הקבינט מדיני בטחוני
   שוב הטלוויזיה מביאה לנו את צילומי מיידי האבנים ומולם משטרת ישראל מתגוננת עם מגיני פרספקס. נתניהו עורך כהרגלו ישיבות קבינט שאינן תורמות לא לשוטרים ולא לאזרחים. התקשורת מאשימה את השר לבטחון פנים, שמאשים את השופטים שמקלים בעונשם של הנערים.
  אל תאמרו לי, כשנשוב לגבולות 67 ישרור שלום. נהפוך הוא אצל הטרוריסטים יגבר התיאבון. אזכיר לכם שעד שנת 67 שצלפים ירדנים ירו מעשה יום יום על שכונות הגבול ומדי פעם גבו את חייהם של כמה ישראלים. לדעתי ירושלים תהפוך לשדרות אם לא נטהר את הטרור הפלסטינאי ביד קשה.....המשך

פלישת הברברים

תמונה שווה אלף מילים
כל העולם הזיל היום דמעות למראה תמונתו של הפעוט הכורדי שנפלט מהים. אך רק אתמול (לפני 75 שנה) לאף אחד ברחבי העולם לא הפריע שחצי מיליון תינוקות יהודים נרצחו ע"י גרמנים, אוקראינים, הונגרים, פולנים וליטאים.
אבל מחר זה צפוי להיות גורלם של ילדינו ונכדינו. כי כשהערבים אומרים נשליך אתכם לים הם יעשו זאת בלי רחמים.
''מקור
אלביון הגאה
ר"מ בריטניה (אלביון) הודיע שיאפשר את קליטתם של 30 אלף פליטים סורים. איזו אהבת אדם יש לבריטים
לפני כ 70 שנה 30 אלף פליטי מחנות ההשמדה ניסו להגיע לארץ ישראל ולהתיישב בה. אך האימפריה הבריטית שלחה משחתות ומטוסים למנוע את כניסת הפליטים היהודים

נ.ב אני ממתין לשמוע כמה פליטים תקלוט שוויץ

ומה יעשו הצרפתים
אם המוסלמים יעשו להם אינתיפאדה, יאסרו על מכירת חנזיר, יאסרו על מכירת אלכוהול

אין תגובות: