9/05/2018

אנרכיה

1. הולכי רגל - מדוע לדעתכם ישנם הולכי רגל אנרכיסטים שנהנים לחצות באדום במעבר חצייה מרומזר. בכל עיר בישראל ישנם לפחות עשרה צמתים אדומים אשר מעבר הולכי רגל באדום משבש את תנועת כלי הרכב ולמרות זאת מזה כשלושים שנה* לא נתקלתי בשוטר עברי שירשום דו"ח לעבריינים. לעיתים נמצא שוטר מעבר לפינה ורושם דוחות לנהגים על "אי מתן זכות להולכי רגל". אך מעולם לא ראיתי שוטר שירשום דו"ח להולכי רגל "על הפרעה לתנועה". מדי פעם אני פונה לשוטר המתנדב (בן 70 +) ומעיר את תשומת ליבו למעבר החצייה במרחק 50 מ'. תגובתו "תפנה למפקד התחנה".

2. קורקינטים - אם אתם מגיעים לתל אביב בשעות הערב אלפי קורקינטים דוהרים בפראות על הכבישים, מילא. אך מדוע מרביתם דוהרים מולכם ברחובות חד-סטריים ועוד בלי אורות. אני נוהג ברחובות אלו במהירות של 20 קמ"ש בכדי שלא לפגוע באחד האנרכיסטים. מדוע שוטרי העיר ללא הפסקה אינם מסוגלים לחנך את אותם אנרכיסטים.

3. ברזי כיבוי אש - תאמרו לי ראיתם פעם ברז כיבוי שאינו סתום עם בדלי סיגריות ופסולת. מדוע האנרכיסטים שבקרבנו אינם מתחשבים בלוחמי האש?

4. מלווי כלבים - למרות המצלמות והדו"חות מפוזרים ברחבי העיר יותר מוקשים מאשר לאורך גבולות ישראל.

5. דיירים - איני מצליח להבין מה גורם לדיירים מסוימים לטנף את המעלית והשטחים הציבוריים בבנין מגוריהם. עפ"י החוק אסור להתקין מצלמות במעלית כך שקשה ללמד את האנרכיסט לקח.

6. רעש - ישנם כמה אנרכיסטים בעלי אופנועים והם נהנים לומר את אשר על ליבם באמצעות צינור הפליטה. בזאת אני פונה לכל המעסיקים שעובדיהם בעלי אופנוע, בבקשה אל תעצבנו אותם. כמו כן בזאת אני פונה גם לכל בנות הזוג האנרכיסטיות של רוכבי האופנועים אל תעצבנו אותם. אז אולי הם יפסיקו לקרוע לנו את עור התוף.

בטוחני שישנם עוד כמה עשרות אלפי אנרכיסטים שנהנים מעצלנותם של האחראים לשמירת הסדר הציבורי.

*ידידי זכריה כמדומני היה האחרון שחטף דו"ח על חצייה באור אדום. הנה סיפור המעשה.
זכריה חצה את רח' גרצל פינת לילנבלום באור אדום. מאחורי ערימת קרטונים הסתתר שוטר טירון בוגר האקדמיה לשוטרים מתחילים (בנוסח לואי דה פינס). השוטר בקש ת.ז אך לזכריה לא היה ארנק וכמובן שלא תעודת זהות. השוטר שאל לשמו והוא ענה ז' (ז*ן) השוטר התעצבן אך זכריה הרגיעו בהסבר שאביו הוליד י' בנים ולכל בן קרא לפי אותיות האלפבית. השוטר החליט להביאו לתחנת המשטרה אך זכריה שכנעו שארנקו נמצא אצל החייט ממול שם הוא עובד. "טייב" אמר השוטר בוא נלך לחייט. בעוד השוטר חוצה את לילנבלום נמלט זכריה באחת החצרות. השוטר נכנס לקיטונו של החייט ושאל "ז*ן עובד אצלך?" החייט השיב לו "לפעמים עם הגהצנית".

שירו של מאיר אריאל גומרים על אופנוען.
לאחר שאחד המגיבים הפנה את תשומת ליבי לשירו של מאיר אריאל, העלתי רק את הבית השני.


גומרים על אופנוען

מאיר אריאל
מילים ולחן: מאיר אריאל רק דבר אחד אמר מי שאמר
אחרי שכבר די הרבה זמן עבר
רק דבר אחד אולי יכול לספק
אם את האופנוען ההוא הייתי דופק
זה שעם כניסת השבת מקפיד
את השקט הקצר שלי להחריד
נותן את כל הגאז וכל כך מרעיש
עד שבא לי למרוח אותו על הכביש
אם נמשיך כך לשתוק נקבל סרטן
בואו חברים, נגמור על אופנוען
מבטים נפגשו, ראשים נראו נדים
במשיכות שפם חולקו תפקידים...

https://www.youtube.com/watch?v=qta2ufddOYs

אין תגובות: