6/18/2018

קוו ואדיס יא נחש

  שלשום דרסתי נחש שחור גדול, שניסה לחצות כביש עירוני בלב שכונת וילות. הטמפ' בחוץ כ 40 מעלות, האספלט בטח רתח בטמפ' של 60 מעלות. הבטתי בראי והשד השחור מתפתל כאילו כלום לא קרה. וואו אמרתי לעצמי זהו בטח שליחו של השטן שמיהר למלא את המשימה שהוטלה עליו ולא המתין ללילה. מזלי שהשד השחור לא מצא מסתור במכוניתי.
בעקבות קריאת שירי בוקובסקי החלטתי שאף אני רוצה לכתוב שירה. אז לידיעתכם זהו שיר הביכורים שלי, בחיים לא חיברתי חמשיר או מכתם למגירה או לפרסום בציבור. כל מי שמבין בשירה מוזמן לסייע בידי להשלימו כך שיהיה ראוי לספר השירה שלי.
שלשום נהגתי לאטי באזור עירוני,
בעיר אני מגביל את מהירותי,
לעולם איני חורג מ  40 קמ"ש,
לפתע על הכביש מתפתל נחש,
נחש שחור מחליק ומתפתל,
הטמפ' בסביבות 40 צלזיוס בצל,
ליבי נכמר על היצור הזוחל,
הכביש צר, מכוניות חונות מימין,
מכוניות חונות משמאל,
האטתי בתקווה שהנחש יקפא על מקומו,
נו צ'אנס האספלט רותח
הנחש חייב לרקוד על שלוש נקודות,
הבטתי בראי פלטתי אנחת רווחה,
מזלי שהנחש לא השתחל לי לקבינה,
הנחש ממשיך להתפתל כאילו כלום,
כן זהו נחש שחור ואולי אינו מסוכן,
אך פעם אצלנו בבנין,
לאחד הדיירים השתחרר נחש צפע,

תגובה 1:

רז אמר/ה...

נסיון שלי עם נחשים היה בשביל עפר איפשהו.
הסתכלתי על הנחש והוא היה עסוק בלהוציא לשון.
לא פחדתי לעבור סביבו ולהמשיך,
אבל החלטתי להרוג אותו.
מצאתי ענף של עץ אקליפטוס,
נראה לי מספיק גמיש כך שיעמוד בחבטות הרבות שתכננתי,
מרטתי את העלים,
הנפתי,
והנחתתי זבנג על הנחש.
הוא קפץ כמו קפיץ מהעוצמה,
התמתח וזז במהירות,
חבטתי עוד ועוד על האדמה כי הנחש בתנועה,
ופיספסתי.
בסוף לא הרגתי אותו.
הוא בטח עבר מעוצבן למקום אחר.
מי שיתקל מסכן....