12/04/2016

סמוך עלי יהיה בסדר

  "שיטת הסמוך" (סמוך על סאחבאק/על הרבי) הינה אחת השיטות שהביאו את מדינת ישראל להסתדר בעולם האלים במשך חמשת אלפי שנה. ראש של גוי לעולם לא יוכל להבין כיצד היהודי עם האף הגדול השתלט על עולם הבנקאות, המסחר, המדע, התקשורת וההיי-טק בעולם. כך גם בתחום הבטחוני, קציני צה"ל השמנדריקים שאינם מתאימים לתפקיד שמעבר למ"פ (מפקד פלוגה) הצליחו להראות לשלושת מדינות ערב איך הדוקטרינה הישראלית מנצחת למרות שתי ידינו הקשורות לאחור.
סדרה מומלצת לעורכי דין תפרנים סמוך על סול
השמיעו את פסקול מתוך הסרט העוקץ

   כשהתפרסמה פרשת הצוללות לפני כשבועיים וחצי, דובר בתחילה רק על הקופונים השמנים שיחולקו בין החברים לעיסקה ואולי גם לכמה קציני צה"ל ופקידי משהב"ט. אח"כ הגיעו הידיעות על רכישת ספינות משמר להגן על שדות הגז שבים. גם כאן ספרו כולם את הכסף. אך כאשר העו"ד ומעסיקו לא נפגעו מההדלפות או אז התגלה, שהמספנות הינן בבעלות השייח'ים מהמפרץ הפרסי, אבו דאבי ובבעלות הפרסים. כולם כעת שואלים נו? כיצד לא ידעתם?


  האמריקענרים בניגוד אלינו, אינם מסוגלים לעבוד בשיטת הסמוך. הם עובדים ביי דה בוק (לפי הספר) לשם כך כמה אלפי מומחים כתבו מיליארדי קילומטרים של נוהלים. אפילו רכש של בורג קטנטן, עבור הצי האמריקני מצריך חודשיים עבודה של צוות שמורכב משני רו"ח, שלושה מהנדסים וששה עו"ד. הם בודקים את הספק/ים ביסודיות ובסודיות כאילו הוא מספק להם פצצות מימן שחור. לעומתם אצלנו נסעה כנראה משלחת של קצינים ועו"דינים (גם עורכת דין אחת) לגרמניה, בילו שבועיים ע"ח המדינה בבתי האוכל והבורדלים וביום האחרון חתמו על העיסקה בליינד. כפי שאומרים "סמוך עלי" בדקנו, חקרנו כל אבן, לחצנו על הגויים וכופפנו להם את היד לאחור. 
סמוך עלי - שר עוזי חיטמן  


  כעת כשהתגלה לנו שצפויה לנו בעצם בעייה אסטרטגית, כיון שהפרסים הינם הבעלים של תאגיד מספנות הצוללות. ברור קצר אצל דובר המספנה גילה לנו שהרתכים הכי טובים במספנת הצוללות הינם ממוצא פרסי ותורכי. גם החשמלאים הכי טובים הינם כיום ממוצא תורכי. כך שביטחון מדינת ישראל מוטל בטוב ליבם של הפרסים והתורכים. החשמלאים האנטישמים יכולים לשתול נפצים במקומות נסתרים שניתן יהיה להפעילם ופלופ עוד צוללת דקר תהפוך לאנדרטה. כמובן שעוד צרות צפויות לחיל הים בגלל הבעלות הפרסית. והיה כי תקרה מלחמה, תעצר אספקת החלפים החיונים. גם אמברגו פרסי יוכל להפוך את הצוללות למוזיאונים.

  אז זהו שכל הכתבות בעיתונים ובטלוויזיה שכאילו באות לנגח את רה"מ ואת החצר הביזנטית אינם מבינים מה שכל סוחר יהודי מבין, בסוף היום תמיד החבר סמוך יתגבר על השייך מאבו דאבי ומוסטאפה הפרסי.
                                     הסצינה האחרונה מסרט הקאלט העוקץ

  הזמנת הצוללות שוויה כחמישה מיליארד יורו (1.5 מיליארד רק המחיר הבסיסי היתר ישולם בחלפים ובאחזקה). הזמנת ספינות המשמר שוויה כשני מיליארד יורו. מה עושה הסוחר היהודי רוכש בבורסת פרנקפורט את מניות תיז-אל-קרופ ומריץ אותם צפונה. כמובן שלאחר הפרסום בבורסה על שדות הגז "שרה 8" ו "שרה שרה שיר שמח" נזדקק לעוד כמה צוללות וספינות משמר ואולי גם לארבע מעבורות. ומחירי המניות של חברות הדלק הישראליות והמספנות הגרמניות, יטוסו במהירות הקול(CALL) צפונה. כפי שרק סוחרים יהודים יודעים להריץ שמועות.
לקראת קבלת הצוללת הראשונה בשנת 2024 בתי ההשקעות אצלנו יעשו בוננזה על השקעתם ויתחילו להפטר מהסחורה. כשאנשי חיל הים יגיעו לקבל את הצוללת, רה"מ נתניהו יודיע על קיום בחירות ומחליפו יבטל את רכש הצוללות שהיו מלכתחילה בעצם מיותרות. כעת המספנות הפרסיות ישארו עם ברזל במים והכסף אצל היהודים זה יקרה כמובן בחג פורים.
אז אמרתי לכם אל תדאגו תסמכו על סמוך.

הוצאה שנייה 5/12/16- הטייקון דנקנר חטף שנתיים בפנים על הרצת מניות.
אין ספק שדנקנר דרך למישהו בכיר על היבלת, אחרת איני מבין כיצד הוא נפל מאיגרא רמה לבור הכלא.
דנקנר הינו דוגמא למיסטר סמוך. הרכישות הגדולות שלו כשהיה עדיין הבעלים של קונצרן איי.די.בי עוררו בי תמיהה כיצד הבריונים הישראלים קונים חברות גדולות בחו"ל בחטף בעיסקאות מפוקפקות ובפרמיה של 30%. כך גם נהגו חברת טבע, החברה לישראל(עידן עופר) , חברת אפריקה(לב לבייב), דלק (יצחק תשובה) כל אלו גרמו לכלל אזרחי ישראל הפסדי עתק. יועצי ההשקעות בבנקים ובחברות ההשקעות נהגו לאמר "סמוך עלי" זו השקעה בטוחה ב"מניית העם".

הוצאה שלישית 5/12/16 - מפעלי החמאס בעזה יספקו לצוללות את פקקי האיטום.
מפעלי המחרטות בעזה יספקו את פקקי האיטום (2500 פקקים לכל צוללת) עבור המספנות הגרמניות. הנהגת החמאס תגזור קופון של 5מיליון יורו מהעבודות עבור המספנות. הנהגת החמאס התחייבה לשמור על השקט בגבול הרצועה, תמורת אספקת עבודות בקבלנות מממשלת ישראל שתעביר אותן דרך סוכנים פרטיים.

מהדורה שנייה 7/12/16 - רבין הי"ד נתן לאש"פ רובים ונתניהו יתן להם נגמ"שים.
הביטו על פרצופיהם הזחוחים של רה"מ ושר הביטחון שאישרו את הגדלת ארסנל הנשק של הרש"פ (אש"פ/פת'ח/חמאס). כשרבין אישר הכנסת 40 אלף רובים לגדה, הליכוד צווח ככרוכיה (בצדק רב מסתבר). כעת אדון רה"מ אומר לנו תסמכו עלי יהיה בסדר. נתפלל שאף חייל עברי לא יהרג מכח האש הפלסטינאי.

הממשלה אישרה הכנסת כלי רכב משוריינים לרשות הפלסטינית.


                                                           בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן. נתנו אישור להכנסת הרכבים. צילום: פלאש 90

אין תגובות: