11/01/2013

בשעה שמונה וחצי בערב

    היום בשעה 20:20 תחשיכו את ערוץ 2 תעברו לצפות בתוכנית אחרת, או אולי עדיף שתשחקו עם הילדים במקום לצפות עמם בתוכניות ערוץ 2. כעת באמצע הסתו אולי כדאי להתחיל לקרוא ספרים. למה לכם לבלוע שטויות במיץ שהמפיקים מנסים לדחוף לכם. כמה מיץ ניתן לסחוט מלימון יבש הנקרא כוכב נולד או בשמו העכשווי אקס פקטור. אם בכל זאת אתם רוצים לראות אקס פקטור כנסו ליוטיוב ושם תמצאו תוכניות בריטיות, צרפתיות ואמריקנריות על רמה. באמת החיקוי הישראלי הינו כמו מכונית הסוסיתא מול מרצדס.
   מר פלדמן ידידי שמכיר את האובססיה שלי כנגד שודדי הזמן שגוזלים בממוצע לכמחצית האוכלוסיה שעתיים ביממה, הודיע לי שגם הוא מצטרף אלי למאבק מול תוכניות הטלוויזיה ששורפות את זמנכם היקר.
לצערנו אנו עניים בתוכניות מקור, מחוסר כשרונות, או מחסור בתקציבים. הרי אצלנו רק חמישה מיליון צופים מול כחמישים מיליון צופים לבי.בי.סי הבריטית וכ 150 מיליון צופים לרשתות האמריקאיות. מכנה משותף אחד לכל ערוצי הטלוויזיה המסחרית, הם מרעילים את מוחכם נון סטופ עם פרסומות ופרומואים. אך בעיקר אצלנו כנראה מרבית הצופים צופים בערוץ 2  הם יודעים זאת ומרעיפים עליכם פרסומות שרמתן לעיתים גבוהה יותר מאשר התוכניות. למה לכם לספוג רעל? אוקיי הפסקת פרסומות, אתם הולכים להכין לעצמכם צלחת חטיפים וכוס קפה הפוך והופ חזרתם מוקדם מדי, עדיין מתנגנות עוד שלוש פרסומות ודי. נו כבר שימשיכו אתם נוגסים בפופקורן וממתינים לעליית המסך. איפה הכוכבים הזמרים, חכו רגע, עוד שלושה פרומואים על אקס פקטור, הגולם במעגל ותוכנית כלבוטק.

  בימי ראשון, שלישי, רביעי ומוצ"ש מביאים לכם את תוכניות הכשרונות הצעירים שגם הם רוצים להתפרסם בכדי לשיר באולמי החתונות. להערכתי המפיקים צדים שלוש ציפורים בתוכנית אחת. פרט לפרסומות, הם מוכרים לכם גם את ה"שופטים" בתחרות. לא אתפלא אם הללו משלמים בכסף או בשווה כסף בכדי להזכיר לנו את פניהם.
  אני אומר להנהלת ערוץ 2 ולזכיינים קשת ורשת זמנכם עבר. הכוכבים הנולדים והרקדנים יצאו לי מהעיניים והאוזניים נמאס לי לראות את פרצופיהם מדושני העונג של הכוכבים שלכם. גם בסדרות האיכותיות, המיובאות, הפסקתי לצפות, כיוון שאתם גוזלים את זמני. יש לי הצעה אליכם, תנו לי פרסומת סמויה, כך שסדרה של 50 דקות תארך גג 53 דקות!!!!
  למפרסמים שמייקרים לנו את מחיר מוצריהם, עקב הפרסומות המטומטמות, שברוב המקרים הלקוח אינו מצליח להבין מה בעצם רוצים למכור לו, רק אומר שתוספת המכירות עקב השימוש במדיום הטלוויזיה במדינת ישראל אינו מצדיק את הוצאות הפרסום.
  אם גם אתם מסכימים שצריך להלחם בשודדי הזמן, אנא הצטרפו למחאה כנגד ערוצים 2 וגם עשר. אני מציע לכם להפסיק לצפות בתוכניות ערוץ 2 וערוץ 10. אם זמנכם יקר לכם (טיים איז מאניי) תעבירו את המסר שלי. אולי אם 100 אלף משפחות תפסקנה לצפות אולי יחול שינוי לטובת הצופים.

  פרולוג
על הצפייה בערוץ 2  ויתרתי לפני כחמש שנים והכל בגלל סדרת "הסופרנוס". לוח המשדרים יעד לה התחלה בשעה 23:40, נו איזה פארטאץ' שכח למתוח כנראה את הקפיצים של השעון המעורר, של לוח המשדרים או להחליף את הסוללה. אני מפהק, מת כבר לישון, סופסוף התוכנית מתחילה ב 23:53 משדרים את קליפ הפתיחה וכבר החדשות עם כמה פרסומות קצרות שלוש דקות וחוזרים והשעה 00:12 התוכנית מתחילה לרוץ חולפות 16 דקות ומתחילים לשדר שוב שרשרת אינסופית של פרסומות דביקות, אתם מכירים את הסגנון חמש פרסומות וחוזרים, אני בינתיים עוצם עיניים ומנקר (מה מענינות אותי הפרסומות שלהם, אני מבקר טלוויזיה?) בינתיים משחילים עוד שלושה פרומואים ועוד תשדיר חסות ושוב פרסומת ועוד שני פרומואים והשעה כבר00:38 יפה בשעה טובה, טוני נכנס לרכב לקראת הלקוח המרוצה הבא. כמה זמן טוני יכול לרוץ בלא הפסקה לעשן את הסיגר אז בשעה 00:55 שוב קוטעים את הקטע המענין ודוחפים לי פרסומות עד 01:02 (מזל שאין ארוע לאומי כי אז משדר כתבנו מהשטח) ואז טוני חוזר לכשתיים וחצי דקות (אל תתפסו אותי בשנתי אולי דקה ו 58 שניות) והסדרה נגמרה.........אני מתעורר מתנומה ארוכה ומקלל פעם נוספת את שודדי הזמן שלי. אני בבקר צריך להשכים קום, אני שייך לציבור העובדים ולא לציבור הצוללים. ידידי מושון יעץ לי מה אתה עושה מזה ענין תקליט ותצפה מחר. נו אצלי הוידיאו והמג'יק סתומים מרוב הקלטות, אתם מכירים את זאת. כולנו מקליטים, אך למי יש זמן לצפות בכל התכנים שהקלטנו.


אין תגובות: