4/30/2011

פיתרון סופי נוסח האיסלם

   לפני כ 80 שנה בשנת 1932 החלו האנטישמים הגרמנים בהפצת רעיון הפיתרון הסופי. אף אחד בעולם לא רצה להאמין, שהנאצים באמת מתכוונים לבצע את הפיתרון הסופי. לא היהודים בפולין ובגרמניה ואף לא יתר אומות העולם, שהפטירו זה יעבור להם, כשהיטלר יעלה לשלטון. המשטר הנאצי החל בהתעצמותו והחל לכרסם לעצמו נתחים מאירופה.
הצרפתים והאנגלים הבליגו, כאשר היטלר השתלט על חבל הרוהר בשנת 1936 ואח"כ על צ'כוסלובקיה בשנת 1938  בזכות גישתו הפייסנית של צ'מברליין שהקריב את צ'כוסלובקיה לטובת ה"שלום". לגרמניה היו אז שש דיביזיות של טנקים ולצרפת היו אז 36 דיביזיות טנקים שיכלו למחוץ את הגרמנים כמו זבוב. אך ממשלת צרפת היתה מסוכסכת עם עצמה, והפוליטיקאים העדיפו לרפד את ישבנם השמן מאשר להסתכן במלחמה. לו צרפת היתה מזיזה רק טנק אחד ומאיימת על היטלר שחימש את צבאו, ההסטוריה היתה נכתבת אחרת. אך חוסר הנחישות סייעו בידי היטלר לממש את תוכניתו ל"רייך בן אלף השנה"
   את הפיתרון הסופי לפי תורת הנאצים כולנו זוכרים. איך טבחו הגרמנים ובני בריתם האוקראינים, הפולנים והליטאים ביהודים. לכל אלה שלא זוכרים כדאי להזכיר גם את הלאומנים הערבים בעירק ובא"י שהצטרפו ותמכו בנאצים. ולאחר המפלה הנאצים מצאו מקלט בדמשק ובבגדד, משם הם המשיכו בתעמולת הזוועה כנגד היהודים. אך משום מה זכרונם של היהודים והישראלים קצר. רובנו מתעלמים מהאזהרות (למי ששכח ערפאת יום לאחר חתימת הסכמי אוסלו אמר בקול צלול ורם "פלסטין כולה שלנו ובירתה ירושולים ומי שלא מאמין ישתה ממי הים של עזה") ואיננו מוכנים לקרוא את הכתובת על הקיר.
  אז כיום ההסטוריה חוזרת, המוסלמים מעונינים ב "ג'יהאד של אלף שנים" גם כיום הכתובות והאזהרות מפוזרות ברחבי העולם. הבאתי לכם סרטון אחד הטובים שמציג את הרוע והרשע האיסלמי. את שיניהם וציפורניהם המנהיגים ושלוחיהם אינם מנסים להסתיר. אך עדרי הכבשים שוב מלחכים עשב ולועגים למזהירים. תעזבו אותם בשקט, זה רק קומץ משוגעים, אכן ההסטוריה חוזרת. אז תתעוררו ותעירו את הכלבים שיטפלו בזאבים הרעים.
  אגדה עממית מספרת על משלחת של הזאבים שהציעה לכבשים שלום "לא עוד נטרוף אתכם, נתיר לכם לרעות בשקט ושלווה, אך יש לנו בקשה אחת קטנה סלקו את הכלבים שמתרוצצים כמו מטורפים ומפחידים לנו את הגורים, שמתחילים לגמגם". מנהיגי הכבשים נועצו ביניהם ואכן היו כמה כבשים משכילות שחלקן כתבו ספרים ומחזות וחלקם קיבלו פרסי הוקרה על מהייתם הטהורה מה...מה.....מה ובדעה אחת סילקו ופיטרו את עדר הכלבים הנבחנים. את ההמשך כולכם בוודאי מדמיינים.
לזכור ולא לשכוח!! גם בתקופת מלחמת העולם השנייה רבים ממנהיגי הקהילה הצילו את עצמם ובני ביתם ע"ח הציבור.

הפתרון הסופי גירסת האיסלם

אין תגובות: