1/08/2017

לקבור את המתים בשקט

   מישהו צריך לתת שעור בתנ"כ למנהלי ערוצי הטלוויזיה והרדיו. עליהם לשנן את הפסוק ולתלות את הפסוק בחדרי כל עורכי החדשות והמבזקים. "אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן: פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת פְּלִשְׁתִּים, פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָעֲרֵלִים."

                                     המשאית שעמה דרס המחבל את החיילים (צילום: רויטרס)
  
   היום בצהריים רצח בן עוולה מוסלמי ארבעה ישראלים ופצע עוד כמה. מרגע זה כלבי התקשורת החלו לנבוח "האו האו כאן ערוץ 10, כאן ערוץ 2 וגם הערוץ הממלכתי האו האו, אנו במקום הפיגוע" ומרגע זה נון סטופ משדרים לנו מהשטח את אותם מראות. וכל אחד מהכתבים הצבאיים והמשטרתים מוסיף עוד ברברת ברשת.
  איני שולל את פרסום המידע אך די לשדר זאת בחדשות של השעה חמש ובחדשות הערב בשעה שמונה מבלי להפוך את הפיגוע לפסטיבל. כל דקת שידור הינה בחינת מתן פרס לאוייבינו. השיא היה כאשר מנכ"ל מד"א מיסטר בין התבקש לנאום. והוא ינק את המיקרופון וקשקש וברבר כהנה וכהנה. הייתי בטוח שהוא השר לבטחון פנים, או לחילופין שהוא גיבור היום שחיסל את הארוע.

  צה"ל ארגון לומד לקח - בתחילת הארוע דווח על פגיעת משאית בנוסעי אוטובוס. כעת מתברר שזו היתה קייטנה ל 300 חיילי צה"ל שהסתובבו באזור מוכה פורענות מבלי להציב חוליית שומרים במקום. מן הסתם המפגע קבל מידע מודיעיני בזמן אמת והגיע למקום בכדי לטבוח ביאהודים. מזל שלא הגיעו עשר משאיות דריסה ושלושה טרקטורים.

אין תגובות: