4/12/2016

שלא יטגנו אתכם

אני שוחה ח"י שנים בשבעת האוקיינוסים של האינטרנט ומחפש את הדייגים שמניחים מלכודות פתאים בכדי להתפרנס. הדייגים משתמשים בשלל אמצעים, החל מדחיפת תוכנות חינמיות עם רוגלות ושכנוע לרכישת תוכנות שיחיו את מחשבכם הגוסס. עבור להונאות נוסח "העוקץ הניגרי". עבור לשיטות מכירה מפתות בשיטת המכרז שבהם המוכר משתתף במכרז ומעלה את המחיר עד שעברתם את מחיר השוק. אך בחמש שנים האחרונות אתם הדגים חייבים להשמר משתי סוגי מלכודות. האחת היא מלכודות החכה שמשתמשות בפיתיון לנגוס אלפי דולרים לחודש בשוק ההון בעיקר עסקות מט"ח ואופציות. והאחרת מלכודת רשת ביתית, המבטיחה לכם להרוויח אלפי דולרים לחודש בעבודה מהבית. המלכודת כאן היא עלות הקורס שאמור להכשירכם למקצוענים בשוק ההון, בשוק היעוץ, הגישור, הפרסום, בשוק המכירות וכיו"ב. בד"כ הדייגים ימשיכו לשכנע אתכם לעבור קורס נוסף ואולי שניים בכדי שתוכלו לטפס לראש שרשרת המזון. אך מה לעשות ישנם דגים וישנם דייגים.
דעו לכם רק הדייגים מגיעים במרצדסים לכיתות הלימוד, אתם תמשיכו במקרה הטוב לרכב על האופניים החשמליות. האמינו לי, גם הם אינם מסוגלים להרוויח גרוש בעיסוקים אותם הם משווקים לכם. אז דיר באלעק אל תתנו לאף פיתיון לפתות אתכם.
'' מקור

  יש לי בטוויטר מעל חצי מיליון עוקבים, 95% מהם הינם מומחי שיווק באינטרנט, למעלה מ 95% מהרשומים ברשתות החברתיות מנסים למכור 10,000 לייקים ב 29 דולר 20,000 עוקבים בטוויטר ב 19 דולר אתם הבנתם כיצד כל סלב צובר לעצמו מיליון עוקבים ומיליוני לייקים. אז ברור לכם שלאחר הקורסים שתעברו גם אתם תתמודדו מול אותם סינים, הודים, אוקראינים, סלובקים ואמריקענרים שמנסים להרוויח סנט וחצי מקליק וחצי. 

*ריכוז ההונאות והמלכודות מתוך אתר הFBI

אין תגובות: