3/02/2016

קנאת נשים

  מדי פעם הצהובונים בארץ ובעולם מביאים לנו סיפורי מין ומשפט על בכירים שמנצלים את מעמדם ומנצלים את הנשים הכפופות להם. כמובן שישנן גם עובדות שמשתמשות בנתוניהן ומפתות את המנהלים שמעניקים להן תוספות שכר, קצת סיפורי שושו ובעיקר קידום ותפקידים בכירים. זה קורה כמעט בכל מקום עבודה במימשל, בצבא, במשטרה, ברשויות המקומיות ובתעשיות. הענין לציבור מתפתח כאשר התקשורת מקבלת הנחייה ממישהו לחסל את המועמד שחינו סר בעיני המערכת.
   אדי ידידי הביא לידיעתי את סיפור המעשה שהתרחש במשרדו של שר בכיר בממשלת ישראל, שאת שמו כמובן איני יכול להסגיר. לכבוד השר היו שתי מזכירות בלשכתו, האחת יפהפיה בציון עשר (ירח מלא בטרמינולוגיה הסינית) נקרא לה א' והאחרת יפיופה בציון שלוש (ירח גמור בטרמינולוגיה הסינית) נקרא לה ג'. השר ההולל (לא זה לא מ. קצב) אהב להתעלס עם מזכירתו א' לפחות אחת לשבוע ובכדי לשמור על השקט במשרדו נהג להעניק פעם פעמיים ברבעון גם לג' בילוי של ארוחת צהריים עם שלאף שטאנדה. כמובן ששתי המזכירות ידעו הכל על מעללי השר והעסק התגלגל בשקט, ללא מתחים מיותרים. גם בנסיעות בתפקיד לחו"ל מיודענו השר העניק מדי פעם לשתי מזכירותיו הנאמנות בונוס וצרף את א' ללוות אותו בנסיעותיו וכך גם את ג'.
  הכל התפוצץ כאשר השר אבד את יומנו ושכח לצרף את ג' לנסיעה לקרנבל בריו שהבטיח לה. יתכן והכל היה מסתדר אילולא לקח במקומה את א'. ג' החליטה לטפל בו בדרך היחידה שתפגע בו. כאשר השר וא' יצאו לבית המלון. צלצלה ג' לאשת השר והזמינה אותה להגיע למלון. על הסצינה שהיא עשתה לשר אצל ראש הממשלה לא שמעתם. אשת השר דרשה מבעלה בנוכחות ראש הממשלה להעביר מתפקידה את א' ולהעסיק במקומה יפיופה אחרת בציון שלוש גג ארבע. (אשת השר היתה יפיופה בציון עשר).

 מאז מיודענו השר הפסיק את המפגשים עם עובדות משרדו, אחרת היה מואשם באונס ואולי מתגורר ברמלה שנה שנתיים.

אין תגובות: