2/10/2014

חבורת הג'יגולוס

   שמעתם את הרכילות העסיסית אודות חבורת הג'יגולו'ס החרדים, הלו הם הג'יגודוס. הסיפור החם מתגלגל בחודשים האחרונים בין האברכים בישיבות ירושלים וב"ב. כשהאברכים מתחילים להתגרד בישיבות, הרבעס יודעים שכלום לא יעזור, הבחורים חרמנים אש. והרבעס מארגנים כמה פריצעס (פרוצות) שירוקנו את ההורמונים של הבחורים. יהודים חרדים מאז ומעולם נהגו כמצוות רבניהם, הם לבשו שחורים והלכו לעיר זרה בכדי לבוא על סיפוקם באמצעות נשים מקצועניות.
  מה לעשות שלא כולם מתאים להם אורח החיים הנוקשה של עבודת השם. פה ושם תמיד היו ויהיו פרחחים שחותכים והופכים לחילונים. המתפקרים שעדיין שומרים קשר עם חבריהם, מדריכים אותם בתורת הנסתר מהם, דרך גבר באישה. ברי המזל שחבריהם משתפים אותם בתענוגות הגוף, מסתובבים בישיבה כמביני ענין ומרתקים את הצעירים בסיפורים מגרים. בחורי הישיבה המבוקשים נהנים משני העולמות, עולם הבטלה ועולם ההנאה. כיום האינטרנט חדר לכל פינה בעולם החרדי, כך שפעם ראית מה קורה בעולם הפורנו, את לימודי התורה אתה משאיר לאחרים. כולם בישיבה מתנדנדים ומלהגים, אך חשים את זרימת החומרים בחלציהם. נו באמת כיצד אפשר בכלל ללמוד דף גמרא, כאשר אתמול בלילה גמרת שלוש וארבע פעמים עם אישה יפה ואתה חולם בהקיץ כיצד גם הערב לאחר ערבית תמצא לך נפקנית. ספורי הגבורה הגיעו כמובן לאוזני הרבנים שבתחילה נזפו ואיימו על תלמידי הישיבה אך כמובן העדיפו לעצום עין ולאפשר לכל החרמנים לחגוג.

   מהר מאד הסיפור של הג'יגולוס החרדים  החל להתגלגל, כאשר אסי ואחיו התאום אבי שחזרו בתשובה הגיעו לישיבה הגדולה. אסי שבעברו התפרנס כג'יגולו בברלין ובהמבורג שב ארצה לאחר שלוש שנים, בעקבות אחיו אבי שחזר בתשובה. אסי הפך עד מהרה למנהיגם של כל האברכים שחזרו בתשובה וסיפוריו על הנשים העשירות והכסף הרב בעסק הדליקו מידית את יצר החרמנות של חבריו החדשים. 
אסי שכר דירה מעל פרפומריה שכונתית שהעניקה גם שרותי קוסמטיקה לנשים באזור. עד מהרה אסי הצליח לרשום מספר נשים חסודות כלקוחותיו. מהר מאד גברה הדרישה ואסי לימד את אחיו את הטריקים שטיקים שלמד מהנשים הגרמניות  בעת שהותו בברלין. חוג לקוחותיו במהרה התרחב וגם נשים חילוניות גילו את סוד הקסם של להשכיב בחורי ישיבה. התחפושת של האברכים הדליקה את הנשים שנהנו לחרמן את הבחורים שחלקם גמר תוך כדי מהלך ההתפשטות.  הנערים החלו לקבל כספים בסכומים גבוהים שאת מחציתם העבירו לאסי ואבי. אסי יעץ להם לא להפגין את העושר אלא להפקיד את הכספים בבנקים. אך כולם בלא יוצא מהכלל רכשו באמצעות חברם נחמן סמרטפונים משוכללים שנרכשו תחת זהות בדויה ובהם גילו את המאה העשרים והאחת.
   לאחר שנה פתח אסי שני סניפים נוספים של הג'יגולו'ס החרדים, אחד בצפון תל אביב והאחר ברעננה. שם הם מעניקים לנשות המאיון העליון שעורי קבלה ויוגה בסגנון מדונה. כמובן ששעורי הקבלה והיוגה הינם סיפור הכיסוי של הנשים, המגיעות להנות משעות גנובות של מפגשים לוהטים עם אברכים חרמנים. מפה לאוזן עוברים הפרטים של חבורת הג'יגולוס החרדים אך עדיין רק מעטות זוכות לקבל זיון מתלמיד חכמים. לאחר שהשמועות אודות הג'יגולוס החרדים הגיעו למודיעין של משטרת הצניעות הם קראו ל"מענישים" להזהיר את אסי ואת קבלני המשנה שלו. כמה סטיפות ציננו את החוליגנים  של משטרת הצניעות שגם הם הוזמנו להרוויח דמי כיס ולהנות מנשות תל אביב. אסי מיהר לסגור דיל גם עם כמה רבנים שהוזמנו להנות מחינגות המין ולהעניק ברכות לנשים וכך כולם באו על סיפוקם.  

אין תגובות: