5/01/2013

חלאס עם מסחטת הדמעות "ניצולי השואה"

   כוכבת השבוע היתה הגברת דורה רוט שזעקה בכנסת ”ניצול שואה שאין לו אוכל, זו בושה. גם שלכם”.
איני חושב שממשלת ישראל חייבת להתייחס לניצולי השואה כאל סקטור מיוחד וכי למה? מה ההבדל בין קשיש בן 85 שהגיע לכאן ב1949 מתימן, לבין קשיש ששרד את הגטאות או מחנות הריכוז? מדוע מר נאג'י מעירק יופלה לרעה מול הגב' ברונקה מפולניה. 
הביטוח הלאומי ומשרד הרווחה אמורים לסייע לנזקקים הקשישים ללא קשר למוצא וללא משוא פנים.

  דעו לכם כי כל הטאררם בהקשר לניצולי השואה נובע כמובן בגלל כסף וכסף רב. חבורת "האבירים שהתיישבה מסביב לשולחן" מנסה להתפרנס ע"ח "ניצולי השואה". בקרן לרווחת ניצולי השואה מכהנים כמה ישראלים מקושרים שמנסים לשמור על קרן השפע באמצעות משרד יחצ"נות שהביא את הגברת דורה רוט לוועדת הרווחה שגם היא מחפשת לנכס לעצמה נקודות זכות. המופע של הגברת רוט הוכן בקפדנות ראויה לציון. אל תטעו, זו היתה מסחטת דמעות מתוכננת שכולנו נפלנו לתוכה.
ממליץ לקרוא את המאמר בהארץ יש כסף לשכר אבל לא לניצולי שואה

  כעת בואו נבדוק את העובדות. ממשלת גרמניה וממשלת ישראל חתמו על הסכם השילומים לכל היהודים שעבדו בעבודות כפייה או/ו נכלאו במחנות ריכוז!!! ניצולי השואה חלקם הגדול קיבל ומקבל עד יום מותו רנטה מכובדת משלטונות גרמניה (800-2000 יורו מדי חודש) חלקם הקטן קיבל ומקבל רנטות ממשלת ישראל שגזלה את חלקם ובנתה עם הכספים את התשתיות של המדינה. אכן ניצולי השואה מקבלי הרנטה מהאוצר קופחו וקיבלו כ 20% מהרנטה שקיבלו ניצולי השואה "המיוחסים".

  כל הסיפור על ניצולי השואה החל בעצם להתפתח לאחר עליית מיליון יהודי רוסיה בשנות ה 90. פקידי משרד הקליטה מהרו לאשר רנטות לעולים הרוסים שהביאו עדויות שסבלו מהנאצים.
הגברת דורה רוט זעקה "שש שנים הייתי רעבה. שש שנים חלמתי על חתיכת לחם. זה כסף שלי, לא שאלתם אותי למי לתת את זה." נכון כל תושבי אירופה היו רעבים בתקופת מלחמת העולם וביחוד מפורסם היה המצור על לנינגראד (סנט פטרבורג) שחצי מיליון מתושביה גוועו ברעב, היהודים מהאזור גם הם סבלו רעב, האם אנו צריכים לפצות אותם על כך? מדוע מגיע להם רנטה חודשית?   

בכדי לסכם את הרעיון אספתי כמה כותרות שנעשה בהן שימוש ציני בסטאטוס "ניצול שואה":
1. גבר בן 90, ניצול שואה, נהרג בתאונה בהרצליה קישור לפי החשד, נהג משאית החשוד בפגיעה נמלט מהמקום. לפני זמן קצר חזר לזירת האירוע, שיחזר את המעשה ונעצר. הבוקר נפגעה גם הולכת רגל כבת 80 באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב ז'בוטינסקי בנתניה.


מה כאן הפואנטה? וכי הולכת הרגל בת ה 80 שמוזכרת בהמשך שאינה ניצולת שואה מצבה שונה? שניהם נפגעו בתאונה מדוע להוסיף את הסטאטוס "ניצול שואה" או "מוצא" לכותרת, אהה כמובן בגלל הרייטינג.

2. ניצול השואה המונשם יישאר בלי חשמל  קישור

אחרי ששרד את השואה, ד' המתגורר באשקלון לא יכול לשלם את חשבון החשמל עבור מכונת ההנשמה שלו. חברת החשמל: דחינו את הניתוק, אבל הוא יצטרך לשלם. 

שימו לב "ניצול השואה" הינו בן 69 (כיום בן 73) שואת העם היהודי במלה"ע 2 החלה לפני 73 שנה!!! כיצד ובזכות מה בדיוק העניקו לאיש את הסטאטוס "ניצול שואה"? ומדוע לחבר אומללות ומחסור של נזקקים לכותרת "ניצול שואה". אם מצבו הסוציאלי מצדיק, אנא משרד הרווחה תראו אקשן.......

3.  אישום: פקידת בנק לאומי עשקה ישישים, בהם ניצולי שואה קישור
ושוב נשאלת השאלה מה דין שמיטה להר סיני. מה גנבת כספו של ניצול שואה, שונה מגנבת כספו של לקוח קשיש או צעיר. לכל גניבה יש להתייחס בחומרה זהה. אך מה לעשות "שואה" מגדילה את הרייטינג.

אין תגובות: